شناسهٔ خبر: 26222351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

روی خط آفتاب

صاحب‌خبر - 1215- آقای مظفری چرا با توهین‌کنندگان به آقای صالحی برخورد نمی‌شود. مثلا در روزی که وحدت است مثل روز قدس یک مسئول مورد توهین قرار می‌گیرد کسی هم کاری به آن ندارد. این توهین‌کنندگان باعث ایجاد بی‌نظمی‌در جامعه می‌شوند. باعث بی‌اخلاقی می‌شوند. آیا چنین افرادی تابع نظام و اهداف نظام هستند؟ (21/3)
آفتاب یزد: ان‌شاءالله پیگیری خواهد شد و اگر پیگیری شود گزارش آنرا به مردم خواهند داد.
1454- می‌شود بگویید این دلواپسانی که پایشان را از گلیم خود زیادتر دراز می‌کنند چه از جان مردم می‌خواهند؟ چه از آقای روحانی می‌خواهند؟ آقای روحانی هم کمی‌به خودش بیاید حرف دل خود و مردم را بزند. چرا آن‌قدر آنها جسور شده‌اند. من که خود برخی از اینها را می‌شناسم. حاضرم بروم جلوی مجلس به آنها اعتراض کنم. (21/3)
1456- لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم دو ماه در مجلس مسکوت ماند. با این وجود غربی‌ها بهانه تراشی می‌کنند مجلس فقط دنبال برخی مسائل فرعی است. این مجلسی‌ها چه می‌کنند؟ (21/3)
1500- سیاستگذاری‌های آقای سیف یک عده را از طریق سکه و ارز پولدار کرد خصوصا در این چند ماهه. آن‌وقت ما کارمندان 10 درصد افزایش
حقوق مان را هم ندادند. (21/3)
1712- جمعه 11 خرداد به مناسبت طلوع دومین ستاره درخشان سپهر ولایت و امامت، کریم اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) قبل از افطار مراسم با شکوه در هیئت فدائیان حضرت زینب(س) واقع درتهران، خیابان خاوران، خیابان نفیس، بعد از مسجد امام رضا(ع) برگزار شد. در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین محمد مشفق سخنرانی و پس از آن کربلایی غلامرضا آهنگی یکی از مداحان اهل بیت(ع) در وصف امام حسن مجتبی(ع)، مدیحه سرایی کردند. جا دارد از هماهنگی، همکاری و حضور مشتاقان اهل بیت(ع) در این مراسم قدردانی کنیم. با تشکر
ـ علی اکبر فرقانی (21/3)
1546- آیا خبر وساطت آیت‌الله شاهرودی برای آزادی آقای مرتضوی صحت دارد؟ (21/3)
آفتاب یزد: این خبر از سوی دفتر ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و وکیل آقای مرتضوی تکذیب شد.
1613- جناب آقای بروجردی با سلام. به واسطه حسن خلق و رفتار انسان دوستانه شما در بین مردم بروجرد و توابع لازم بود با رای مردم به کرسی مجلس تکیه زنید. این درست که به منظور انجام وظیفه به برخی کشورها سفر می‌کنید اما موکلین شما هم انتظار دارند بیشتر به حوزه انتخابیه خودسر بزنید و از دردهای مردم اطلاع بیشتری پیدا کنید تا کاری برای آنها انجام دهید. شهر بروجرد نیازمند دیدار نماینده خود است. (21/3)
آفتاب یزد: دفتر نماینده محترم بروجرد آقای بروجردی لطفا به این پیام‌ها پاسخ دهند. مدتی است پیام‌های زیادی از سوی مردم یا همشهریان ایشان ارسال می‌شود که تقاضای دیدارشان را دارند. لطفا به دیدار رای‌دهندگان خود بروند (البته اگر نرفته‌اند)
1903- چرا بانک‌های دولتی جابه‌جایی یا برداشت و یا پرداخت قسط وام‌ها و واریز حقوق‌مان را اطلاع‌رسانی نمی‌کنند؛ آیا برای 10 هزار تومان حق پیامک است؟ آنوقت ما مجبور هستیم برویم رسیدهای مختلفی بگیریم که جیب‌مان و کف خیابان‌ها پر از رسید بانکی می‌شود. (21/03)
۱۲۱۷- از آقای شمخانی رئیس شورای امنیت ملی خواهشمندم جلوی عده‌ای‌اندک را که جایگاهی بین مردم ندارند و گروه دیپلماسی کشور را تضعیف می‌کنند بگیرند. تمام کشورها گروه دیپلماسی خود را حمایت می‌کنند اما اینجا برخی‌ها به اعضای تیم دیپلماسی توهین می‌کنند. باید جلوی اینها را بگیرند. (۲۰/۳)
۱۳۱۲- به نظر من حتی اگر به برخی دولتمردان انتقاداتی وارد باشد که هست اما توهین به دولتمردان دستگاه دیپلماسی کشور و اشخاص فرهیخته‌ای چون آقای صالحی به هیچ وجه عقلانی نیست. این توهین کنندگان هدفشان بیش از آنکه تخریب شخصیت‌هاست تخریب کشور است. نیاز به گوشمالی دارند. (۲۰/۳)
۱۴۴۱- این جنجال‌هایی که برخی نمایندگان در مورد تصویب لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم به پا کردند زیبنده مجلس نبود. آنها باید سلیقه شخصی را کنار بگذارند و به منافع ملی فکر کنند. ضرورت زمانی و شرایط منطقه را درک کنند. باید درک کنند منافع کشور در چه تصمیماتی است. آن را عمل کنند. (۲۰/۳)
۱۵۰۲- قیمت برخی اجناس و کالاهای ضروری چند برابر شده است. چطور برخی افراد مثل آقای نوبخت از تورم تک رقمی می‌گوید. قیمت اجناس ثبات ندارد ما با حقوق‌اندک و ناچیز با این همه قیمت‌هایی که دائم تغییر می‌کنند چه کار کنیم؟ (۲۰/۳)
۱۵۵۶- گرانی مسکن و قیمت‌های بالای رهن و اجاره. گرانی اقلام خوراکی شلوغی شهر و کلافگی مردم از گرفتاری‌های مختلف، زندگی را برای مردم شهرهای بزرگ مثل تهران سخت کرده است. کاش دولت با طرح‌های حمایتی و ایجاد امکانات در شهرستان‌های کم جمعیت مهاجرین به تهران را تشویق به بازگشت می‌کرد شاید قدری از مشکلات تراکمی جمعیت کمتر شود اما گرانی و فشار زندگی با این حقوق‌های‌اندک امان ما را بریده است. سالی یک بار شندرغاز افزایش حقوق داریم در سال هزار بار افزایش قیمت داریم. واقعا تکلیف این مردم چیست؟ (۲۰/۳)
۱۶۱۲- مسئولان و نمایندگان کشور هر تصمیمی که می‌گیرند بر روی هر لایحه‌ای و مصوبه‌ای که کار می‌کنند بایستی مصالح کشور و منافع ملی را در نظر بگیرند و آن کاری را انجام بدهند که به صلاح کشور است. حتی اگر در این میان عده‌ای دنبال بهانه تراشی و اختلاف افکنی باشند. (۲۰/۳)
1015- دنیا پرستان برخی مسئولان را مشغول به کارهای سیاسی کردند. اقتصاد را فراموش کردند. چرا باید پفک 500 تومانی هزار تومان شود شکلات هزار تومانی 2 هزارتومان شود؟ تعزیرات باید رسیدگی کند. ببینید مگر قیمت تمام شده این محصولات برای کارخانجات چقدر درآمده که آن‌قدر افزایش قیمت دارد؟ چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند. (21/3)
1040- با توجه به مشکلات کشور، تحریم‌ها و اقتصاد آشفته و گرفتاری‌های مردم، نمایندگان موضوع سفر به روسیه برای تماشای جام‌جهانی را کنار بگذارند و به مسائل مهم تر کشور بپردازند. (21/3)
1101- آقای روحانی از گرانی‌ها و چند برابر شدن قیمت‌ها خبر دارید؟ از اینکه زندگی برای بیشتر مردم مشکل شده خبر دارید؟ البته ما شما را مسئول تمام مشکلات نمی‌دانیم اما شما رئیس‌جمهور هستید خیلی بهتر از اینها باید عمل می‌کردید. اگر بسیاری از مشکلات در حوزه سیاست خارجی است از تدبیر مردان خود برای سیاست خارجی استفاده کنید تا مردم از این مشکلات خارج شوند. شما می‌توانید از این مشکلات خارج شوید. (21/3)
1219- وطن فروش و خائن آقای صالحی نیست. وطن فروش آن کسی است که معلوم نیست جیره‌خوار چه کسانی است و از چه کسانی دستور می‌گیرد که باعث نارضایتی مردم شوند و جامعه را دچال مشکل کنند. (21/3)

سلام برخی حرفها شوخیاش هم زشت و ناپسند است انسان باید خیلی مراقب گفتار و رفتار خود باشد. الان مردم با چهار کلام حرف زدن عمق شخصیت افراد را تشخیص می دهند و قضاوت
می کنند.
...0912
مرتب ما داریم خبر یک دزدی و اختلاس های جدید را می شنویم مسئولان کشور دارند چکار می کنند؟
...0912
منبع سوژه و متن سریال "سّر دلبران" که هر روز از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شد از ارزش های اسلامی است و این از تیتراژ و محورهای گفتگو در سریال مشخص است. اگر همه فیلمنامه نویسان محترم همیشه مکتب و فضای نورانی قرآنی را در فیلم ها لحاظ کنند، شکی نیست در هدایت جامعه خوش خواهند درخشید.
...0938
با عرض سلام. امروزه توسط علم پزشکی علل بروز انواع بیماری ها کشف و معالجه اکثریت آنها هم به رغم هزینه ها و مشکلات متعدد امکان‌پذیر شده است. اما متاسفانه در این میان تعداد مرگ و میرها هم زیاد شده است. مسلما اگر زمینه های اطلاع رسانی علم پزشکی درباره "پیشگیری" بیشتر و گسترده تر شود، کار به مراحل بیماری و مرگ و میر نمی کشد یا به حداقل آمار می رسد. لذا انتظار است وزارت بهداشت این موضوع فوق العاده مهم را در صدر برنامه های خود قرار بدهد.
...0938
با سلام، از اینکه آقای کی‌روش قاطعانه در انتخاب بازیکنان تیم ملی در مقابل بعضی کارشناسان رسانه ای و جمعی از نمایندگان جواب قانع کنندهای دادند جای تقدیر است. لطفا درج کنید.
...0919
باسلام و قبولی طاعات، بسیاری از برنامه های تلویزیون پر است از پیام های بازرگانی که واقعا خسته کننده شد، لطفا به فکر مردم باشید.
...0911
به بهانه گران شدن ارز جامعه را به سمت چالش و بی عدالتی و مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌کشاند و این هشداری جدی برای مسئولان محترم است تا با ثبات اقتصادی اقشار ضعیف و دارای حقوق ثابت یکساله را بدین وسیله متضررتر نکنند.
...0938
اختصاص 70هزار میلیارد تومان برای رفع فقر، اقدامی قابل تقدیر فراوان است. برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض یکی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با این نوع تخصیص ها تحقق می یابد اما نوع تقسیم بندی این بودجه هنگفت به طوری که مایه خیر و برکات فراوان شده و حقی از کسی اجحاف نشود بسیار مهم تر از خود بودجه است که امیدواریم نهایت دقت در آن صورت گیرد.
...0938
عده ای از ورزشکاران و ورزش دوستان پس از اینکه تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی به پیروزی یک بر صفر دست یافت، جمعه 25 خرداد به خیابان ها رفتند و با به دست گرفتن پرچم غرورآفرین کشور به شادی پرداختند و از طریق پیام رسان ها به یکدیگر تبریک گفتند.
ایران 1 مراکش 0
آفرین ایران بُرد!
تبریک به قهرمانان کشورمان

نظر شما