شناسهٔ خبر: 26221435 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

برگزاری نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

آیین نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» شاعر و نویسنده چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
برگزاری نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران، آیین نکوداشت زنده‌یاد «استاد عبدالعلی خسروی» شاعر و نویسنده چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ با حضور و سخنرانی مسعود احمدی مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان، اردشیر صالح پور پژوهشگر تئاتر و حجت‌الاسلام علی نظر ممبینی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

همچنین شعرخوانی قهرمان محمدی و علی داد رحیمی، اجرای موسیقی ملک مسعودی، خاطره گویی سیروس احمدی فر، سخنرانی آذردخت خسروی و تجلیل از خانواده محترم خسروی بخش‌های دیگر این مراسم است.

استاد عبدالعلی خسروی معروف به «خسرو» و «خسرو قائد» فرزند غلامحسین بن رستم بن خسرو بن محمّدعلی بن میر قائد بابادی بختیاری، شاعر توانا و محقّق و نویسنده پرتلاش معاصر در ۱۲ مهر ۱۳۰۷ در ایذه خوزستان متولّد شد. وی در دانشگاه تهران تا مقطع لیسانس تحصیل کرد و پس از آن در اداره فرهنگ و هنر خوزستان به عنوان معاون نگارش و کتابخانه‌ها مشغول به کار شد و راه‌اندازی چند کتابخانه و تجهیز کتابخانه‌های استان خوزستان را بر عهده گرفت.

 

نظر شما