شناسهٔ خبر: 66340337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

رابعه اسکویی: امیر تتلو را دوست دارم | هدیه تهرانی والیبالیست خوبی بود | اولین زنی بودم که در سریال‌ها دوید

صاحب‌خبر -

رابعه اسکویی بازیگر سریال‌های طنز می‌گوید تیم والیبال هنرمندان زن را تاسیس کرده و در آن سال‌ها هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی و نیکی کریمی در این تیم بازی می‌کردند و در بین آنها هدیه تهرانی والیبالیست بهتری بود.

به گزارش مجله انصاف، او مهاجرت چند ساله‌اش به ترکیه را حاصل شرایط آن زمان می‌داند و معتقد است تجربه‌ی ناکامی بود.

این بازیگر با بیان خاطره‌ای از خوابیدن خود در کنسرت یکی از بزرگان موسیقی سنتی گفت: آثار همه‌ی خواننده‌ها را از آهنگ‌های سنتی تا امیر تتلو را دوست دارم.

او که در فیلم شیرین عباس کیارستمی حضور داشته، گفت: همیشه فکر می‌کردم چشم‌های آقای کیارستمی مشکلی دارد و به همین خاطر همیشه عینک آفتابی به چشم دارند. در پشت صحنه‌ی فیلم شیرین این موضوع را با او مطرح کردم که با خنده‌هایش همراه شد و بعد از برداشتن عینک متوجه شدم اشتباه می‌کردم.

این بازیگر که نخستین تجربه‌اش بازی در فیلم سگ‌کشی بهرام بیضایی بوده می‌گوید با خواندن شعری کودکانه در تست بازیگری این فیلم انتخاب شدم.

رابعه اسکویی که در برنامه‌ی اینترنتی عیدیhd حضور داشت گفت که مهران مدیری و حضور در سریال پلاک ۱۴ او باعث مشهور شدنش در تلویزیون شد.

این بازیگر می‌گوید: اولین ‘دختر تپل’ در فیلم‌ها و سریال‌های ایران بودم و همچنین نخستین تصویر دویدن یک خانم در سریال‌های صداوسیما هم برای من بود.

رابعه اسکویی درباره‌ی کاهش وزن خود نیز گفت که عمل کرده و ۴۰ کیلو کاهش وزن داشته است.

انتهای پیام

نظر شما