شناسهٔ خبر: 26219568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات ورزشی یادواره سه هزار شهید در قزوین برگزار می شود

قزوین-ایرنا-مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان رقابت های ورزشی والیبال و فوتسال، ویژه کارکنان شهرداری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی روز چهارشنبه افزود: رقابت های والیبال از سوم تیرماه با حضور 15 تیم در چهار گروه برگزار و در نهایت نیز از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کنند.
به گفته وی، تیم‌های پسماند، آرامستان ها،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی، زیباسازی و خدمات طراحی، آتش نشانی، فضای سبز، شهرداری های مناطق یک، 2 و سه، دهکده طبیعت، شهرداری مرکز، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، عمران، فن آوری و اطلاعات رقابت های خود را در سالن کانون رشد برگزار می کنند.
درافشانی ادامه داد: مسابقات تیم فوتسال، یادواره سه هزار شهید استان قزوین نیز از دوم تیرماه جاری و با حضور 17 تیم در چهار گروه برگزار و از هر گروه نیز 2 تیم به مرحله بعد راه پیدا می کنند.
وی اضافه کرد: تیم های پسماند، آرامستان ها، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، میادین،نوسازی و بهسازی، زیباسازی و سازمان خدمات طراحی، آتش نشانی، فضای سبز، شهرداری های مناطق یک، 2 و سه، دهکده طبیعت، شهرداری مرکز، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، عمران و بانک شهر نیز رقابت های خود را در سالن حضرت رقیه (س) برگزار خواهند کرد.
درافشانی هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه ورزشی بین کارکنان شهرداری قزوین عنوان کرد.
8054

نظر شما