شناسهٔ خبر: 26200779 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان ابقا شد

R41405/P41362/S6,75/CT12

محمد ضروری با رای مجمع برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان همدان ابقا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان همدان امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون قایقرانی، نماینده وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار و محمد ضروری با 14 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان این که 17 ورزشکار، مربی و داور همدانی جواز حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا را کسب کردند اظهار داشت: امیدواریم تا آغاز این مسابقات به سهمیه ورزشکاران همدان افزوده شود.

رسول منعم افزود: تا کنون 2 ورزشکار و یک مربی از کبدی، 4 ورزشکار و یک مربی از ورزش نابینایان، یک ورزشکار از والیبال نشسته، 3 ورزشکار از قایقرانی، یک ورزشکار از ووشو، یک ورزشکار از تیراندازی، یک مربی از جودو و یک داور از بسکتبال حضورشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی شده است.

وی با اشاره به این که قایقرانی همدان همواره افتخارآفرین بود و در حال حاضر 3 قایقران همدانی جواز حضور در مسابقات جاکارتا را کسب کردند گفت: قایقرانی از ورزش‌های پر مدال استان همدان است و اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از متولیان و ورزشکاران این رشته حمایت می‌کند.

منعم عنوان کرد: استان همدان در دوره گذشته مسابقات المپیک آسیایی 8 ورزشکار داشته که در این دوره تا به اینجا 17 نماینده خواهد داشت.

پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مراسم رای گیری با یک نامزد برگزار شد.

صادق گودرزی دیگر نامزد این انتخابات پیش از آغاز مجمع به دلیل مشغله کاری از انتخابات انصراف داد تا ضروری که در 2 دوره 4 ساله ریاست این هیئت را بر عهده دارد تنها نامزد مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان همدان باشد.

ضروری 14 رای از 14 رای مجمع را به خود اختصاص داد تا برای سومین دوره متوالی سکان هدایت قایقرانی همدان را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما