شناسهٔ خبر: 26200120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

روی خط آفتاب

صاحب‌خبر - 1919- پخش برنامه و فیلم‌های جذاب و مفید در اوقاتی که تداخل با اذان دارد به نوعی مانع نماز اول وقت یا شرکت در نمازهای اول
وقت است. از دست اندرکاران
رسانه ملی خواهشمندیم طوری برنامه‌ریزی کنند که مردم به خاطر دیدن فیلم و سریال از عبادات خود عقب نمانند. (20/3)
2010- قابل توجه مسئولان امور. مسئولان شرکت... برای فروش آپارتمان‌های خود به صورت عجیبی شرط گذاشته‌اند: 1- تاریخ تحویل ملک نداشته باشد. 2- برای سند زدن هم تاریخ ندارد. 3- 50 تا 60 درصد پول هم باید پرداخت شود. آیا این مصداق کلاهبرداری هست یا نه؟ نباید جلوی اینها را بگیرند؟ هیچ کاغذی به ما نمی‌دهند جز یک قرارداد آبکی، شاید آنها کلاهبردار نباشند اما روش آنها جوانمردانه نیست. (20/3)
2041- آقای رسایی شما و آقای حسینیان باید روی کسانی بتون می‌ریختید که روی کل کشور بتون ریختند نه روی آقای صالحی و امثال او که تلاش کردند بتونی که امثال شما ریختید را بردارند!
آقای صالحی بتونی را برداشت که دولت مورد حمایت شما روی مردم ریخت. (20/3)
2046- وجدان یگانه قاضی است که نیاز به محاکمه ندارد. برخی‌ها که دولت مورد حمایت آنها برای کشور مشکلاتی ایجاد کرد، مثل دولت آقای احمدی‌نژاد و حامیان آنها، حالا باید دچار عذاب وجدان شوند. (20/3)
2051- وقتی رئیس محترم سازمان انرژی اتمی‌مورد توهین قرار می‌گیرد این وظیفه آقای شمخانی و شورای امنیت ملی است که جلوی این افراد هتاک را بگیرند. (20/3)
2248- نمایندگان محترم شوراهای اسلامی‌سراسر کشور از لحاظ علم و تقوا و پای‌بندی به نظام مورد تایید هستند و مردم هم به آنان رای دادند اما نکته حائز اهمیت این است که این عزیزان علم خود را در مورد آموزه‌های اسلامی‌و قرآنی بیش از پیش قوی تر کنند. (20/3)
0631- رئیس محترم مجلس گفتند اهانت به آقای صالحی نشانه نادانی است. به نظر من نشانه نادانی نبود. از روی حساب و کتاب بود که
به یک شخصیت کشور توهین
کردند. (21/3)
0747- مجوز شکار به گردشگر خارجی برای کمک مالی به سازمان محیط‌زیست صحیح نیست. در سال‌های اخیر به دلیل کمبود بارش در مناطق حفاظت شده تعداد حیوانات وحشی کاهش زیادی داشته است.
دولت باید از هزینه نهادهایی که بازدهی ندارد، کاسته و به
بودجه محیط زیست و آب کشور اضافه کند. (21/3)
0947- جناب دکتر‌هاشمی‌وزیر بهداشت! خدمتتان عرض کنم بیمارستانی که پشت بیمارستان شهدا در حال ساخت است اعصاب مردم را خراب کرده چند ساله که ادامه دارد. کی قرار است تمام شود. تمنا می‌کنم دستور دهید زودتر پایان یابد. اعصاب مردم از دست آن خراب شده
است. (21/3)
1013- آن نمایندگانی که در مجلس قرعه کشی می‌کنند به جام جهانی برای تماشای مسابقات بروند واقعا درست است بیت‌المال را ببرند آنجا خرج کنند؟آقای نماینده مجلس شما که از فوتبال هم چیزی نمی‌دانید هر چند از برخی دیگر مباحث هم چیزی نمی‌دانید بهتر است آن پولی که می‌خواهید ببرید برای تماشای فوتبال هزینه کنید به دو نفر از فقرای حوزه انتخابیه خود کمک کنید. (21/3)
حضرت امام رضا(ع) می‌فرمایند: بر تو باد بر استقامت و شکیبایی، طلب روزی حلال و پیوستن و نیکی به خویشاوندان.
...0938
حل مشکلات اقتصادی با تکیه به توان داخلی امکان‌پذیر است و تکیه به توان داخلی هم منوط به حمایت از کالای ایرانی است. با تحقق این موارد امید وافر میرود که از درصد بیکاران کشور هم کاسته و ریشهکن شود.
...0938
محمود بلیغیان: هم اکنون خطوط ریل قطار شهری ( مترو ) شهر اصفهان، از بسیاری از محله های این شهر پرجمعیت عبور میکند که واقعا وسیله بسیار خوب و راحت و مفیدی است، از جمله این مناطق ملک شهر اصفهان است که سه ایستگاه مترو هم در نزدیکی یکدیگر قرار دارند، شهرک پرجمعیت خانه اصفهان نیز که نزدیک ملک شهر قرار دارد، فاقد مترو و ایستگاه است. از مسئولان محترم در استانداری، فرمانداری و شهرداری مرکزی و منطقه هشت اصفهان و سازمانهای ذیربط تقاضای رسیدگی و عبور خط مترو و احداث حداقل یک ایستگاه مترو در شهرک خانه اصفهان برای رفاه اهالی این منطقه را داریم.
...0913
بی تردید تنها دلیلی که اصولگرایان مجلس به آقای لاریجانی رای دادند ترس از ریاست آقای عارف بود وگرنه این رای به خاطر شخص ایشان نبود چون اکثر اعضای فراکسیون ولایی انتقادات جدیای به آقای لاریجانی دارند.
...0933
سلام برخی از بازیگران سینما برای همدردی با مردم فقیر به افطاری رئیس جمهور نرفتند، عجب! آقای روحانی دولت بهتره بودجه عمومی سال97 را خرج تولید تولیدات سینمایی نکند و بودجه آن را صرف کمک به فقرا کند، بازیگران به علت گران شدن دلار که راحت نمی‌تونن برن آن ور آب صفا کنن ناراحتند و به مراسم افطاری نرفتند نه به خاطر مردم فقیر مردم سالهاست فقیرند کجا بودند بازیگران؟!
...0919
انتخابات اخیر ریاست مجلس نشان داد که آقای دکتر عارف و فراکسیون امید در مجلس از وزن سیاسی بالایی برخوردار هستند.
...090
قرار گرفتن هزینه های خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه ها باعث عدم انصراف بیماران از درمان به خاطر هزینه های هنگفت آن می‌شود. اما به طور کلی نهادینه کردن این واقعیت که پیشگیری، بهتر از درمان است، مانع ابتلا به بیماریهای دهان و دندان و... می شود
و استفاده دائم از نخ دندان و
دهانشویه ها به عنوان مکمل مسواک، این امر را محقق میسازد.
...0938
حضرت امام علی(ع) می‌فرمایند: بنده به سبب بی‌صبری، خودش را از روزی حلال محرو‌م می‌کند و بیشتر از روزی مقدر هم نصیبش نمی‌شود.
...0938
استفاده از تلفن‌های همراه در جایگاه‌های سوخت مخصوصا در حین بارگیری سوخت‌ها خطر آتش‌سوزی و انفجار خودرو را دارد. لذا از اهم ضروریات است شرکت ملی پالایش پخش با نصب تابلوهای هشداردهنده، به طوری که نوشته هایش درشت و قابل دید باشد رانندگان محترم را نسبت به این هشدار جدی متذکر کنند.
...0938
باسلام و خسته نباشید به تمامی دستاندرکاران روزنامه مردمی آفتاب یزد ما را بیش از این به خاطر قیمت ناچیز روزنامه شرمنده نکنید. کمی جهت اطلاع خیار دانه ای 400تومان، هلوی اندازی گرد و دانه ای1700 تومان، یه قاچ
هندوانه900 تومان، زردآلو دانه ای300 تومان گیلاس و آلبالو دان‌های 200تومان شما خود بخوانید حدیث مفصل. چطور با روزنامه هزار تومانی دخل و خرج می کنید.
...0913

نظر شما