شناسهٔ خبر: 26198013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دست کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی رو شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از انهدام باند 3 نفره کلاهبرداران حرفه ای با 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.

صاحب‌خبر -

دست کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی رو شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در پی اعلام 22 مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان و ایجاد نا امنی در سطح استان کرده اند ، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه نهایتا ماموران بعد از تلاش های شبانه روزی و بررسی اظهارات شاکیان محل اختفای این باند حرفه ای و سابقه دار را شناسایی کردند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند اعضای اصلی این باند حرفه ای که 3 نفر بودند را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمایند.

بدری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده بعد از مواجه با مستندات مربوطه به بزه انتسابی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: این افراد که سابقه دار نیز بودند با ترفند هایی از قبیل جعل امضاء و صدور چک های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان کرده بودند.

انتهای پیام/ب

دستگیری سه کلاهبردار در بجنورد

برچسب‌ها:

نظر شما