شناسهٔ خبر: 26195953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آشیل این بار پیروزی تیم روسیه بر مصر را پیشگویی کرد

مسکو - ایرنا - 'آشیل' گربه رسمی موزه ارمیتاژ که قبلا پیروزی تیم های ایران و روسیه بر حریفان خود را پیشگویی کرده بود، این بار پیروزی تیم ملی روسیه بر مصر را پیشگویی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، گربه آشیل در حضور خبرنگاران از بین دو ظرف غذا که در برابر پرچم های روسیه و مصر قرار گرفته بود، ابتدا ظرف مقابل پرچم روسیه را انتخاب کرد و از آن غذا خورد هر چند که دقایقی بعد به سراغ ظرف غذای پرچم مصر رفت و از محتویات آن نیز خورد.
یک مسئول برگزاری این پیشگویی که نامش اعلام نشده است، در مورد این اقدام گربه موزه ارمیتاژ گفت که این حرکت گربه نشان داد که اولا وی گرسنه بوده و دوم اینکه شانس اندکی برای پیروزی تیم مصر نیز وجود دارد.
این گربه پیشتر موفق شد نتیجه درستی از بازی تیم های روسیه و عربستان سعودی را پیش بینی کند.
آشیل که به طور رسمی پیشگوی مسابقات جام جهانی شده است، پیشتر پیروزی تیم ملی ایران برابر مغرب را نیز پیشگویی کرده بود.
این پیشگویی روز جمعه (چند ساعت پیش از بازی ایران و مغرب) در موزه ارمیتاژ در برابر دوربین های خبرنگاران برگزار شد.
مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسیه آغاز شد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه زنیت سن پترزبورگ تیم مغرب را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به دلیل تساوی 3 بر 3 پرتغال و اسپانیا، به صدر جدول گروه مرگ صعود کرد.
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
اروپام **391* 1346*1485

نظر شما