پیش فروش اینترنتی خودرو همچنان دور از دسترس
صاحبخبر - طرح پیش فروش اینترنتی ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر که چهارشنبه هفته گذشته مرحله نخست آن آغاز شد، دیروز یکشنبه در حالی دومین مرحله آن کلید خورد که سایت این شرکت طبق روال از دسترس خارج شد و قصه تکراری چالش چگونگی ثبتنام مصرفکنندگان واقعی را رقم زد. این روند اخلال در سایت در حالی بارها تکرار شده که هفته گذشته در دور نخست پیش فروشهای ایران خودرو، مراجعهکنندگان بعد از اختلال چند دقیقهای و سپس ورود به سایت در همان دقایق اولیه، با عبارت «ظرفیت تکمیل شد» مواجه شده و تلاش آنها برای خرید ناکام ماند؛ اما دیروز، حتی امکان ورود به سایت برای بررسی وضعیت موجودی خودروها نیز فراهم نشد. عذرخواهی ایرانخودرو گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: در مرحله دوم فروش ویژه عید سعید فطر که مقرر بود از ساعت ۱۰ صبح دیروز یکشنبه آغاز شود، بهدلیل مراجعه گسترده متقاضیان عملکرد سایت اینترنتی فروش با کندی مواجه شده و امکان نامنویسی برای تعدادی از مشتریان مقدور نشده است. گروه صنعتی ایران خودرو تأکید کرد برنامههای فروش این خودروساز بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت لذا ضمن عذرخواهی بابت کندی سیستم ثبتنامها بهدلیل تقاضای فراوان، از مشتریان تقاضا میشود با اتخاذ صبر و شکیبایی نسبت به ثبتنام خود اقدام کنند.∎
نظر شما