شناسهٔ خبر: 26166075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

دورهمی تراکتورسازان سابق در نقش جهان

نصر: مربیان و بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی تبریز در اصفهان گردهم آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، تعدادی از مربیان و بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی تبریز امسال در تیم سپاهان اصفهان حضور دارند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز و بیاض پورممی مربی بدنسازی که سابقه فعالیت در تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را دارد، امسال جزو کادر مربیان تیم سپاهان اصفهان به شمار می‌روند.

همچنین  «میگوئل تکسیرا» و «روی تاوارز» هر 2 از کشور پرتغال و سعید سعید الهوی که سابقه کار در تیم تراکتورسازی را دارند، دیگر دستیاران قلعه‌نویی در سپاهان هستند.

مهدی کیانی و محمدایران‌پوریان نیز این فصل از تیم تراکتورسازی جدا شده و به تیم سپاهان اصفهان ملحق گردیدند.

اما حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در سپاهان تنها به کیانی و ایران‌پوریان محدود نشده است. سعید آقایی بازیکن بومی تیم‌های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد فصل گذشته به تیم سپاهان پیوسته بود و خالد شفعی مدافعی که از تیم تراکتورسازی در فوتبال ایران مطرح شد نیز از لیگ کره‌جنوبی به جمع طلایی‌پوشان افزوده شده است تا جمع تراکتوری‌های سابق تکمیل شود.

در سال‌های ابتدایی شروع لیگ برتر تعداد زیادی از بازیکنان تبریزی در تیم سپاهان اصفهان حضور داشتند که از نامی‌ترین آنها می‌توان به رسول خطیبی، ناصر فرشباف، مرحوم رضا حسن‌زاده و هدایت شهریاری اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما