شناسهٔ خبر: 26164850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی بانوان هندبالیست برتر جام رمضان در کرمان

مسابقات هندبال بانوان کرمان، جام" تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" با معرفی تیم های برتر در رده ی سنی نونهالان و جوانان به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

محمد باژیان، رییس هیئت هندبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به رقابت 130 دختر هندبالیست در قالب جام رمضان در این مسابقات گفت: پنج تیم در رده نونهالان و پنج تیم در رده جوانان در قالب 130 ورزشکار به مدت چهار روز در سالن فجر کرمان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان، در رده ی نونهالان تیم های گل نرگس به مربیگری سارا ارون، گل شب بو به مربیگری فهیمه نعمت و گل گندم به مربیگری منصوره منصوری به ترتیب توانستند عناوین اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.

باژیان یادآور شد: در رده جوانان نیز تیم های ستارگان به مربیگری رقیه خالقی، فرزانگان به مربیگری کیانا پارساکیا و امیدان به مربیگری سارا علیزاده مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: گلاره دهقان و منصوره منصوری توانستند عنوان خانم گل مسابقات را به ترتیب در رده نونهالان و جوانان تصاحب کنند و عنوان بهترین دروازه بانان نونهال به روژان شهرکی و حنانه رمضان پور، عنوان خوش تکنیک ترین بازیکن نونهال به اثنا شجاعی، عنوان فنی ترین بازیکن نونهال به کیمیا شکاری و عنوان با اخلاق ترین بازیکنان به زهره دهقان و فاطمه زهرا شجاعی تعلق گرفت.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های هندبال بانوان جام رمضان در کرمان

برچسب‌ها:

نظر شما