شناسهٔ خبر: 26119194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا 2018

زهدی: خیلی هماهنگ بازی کردیم/ وادی: دختران ایران با غیرت هند را شکست دادند

صاحب‌خبر -

بانک ورزش -  مشاور فنی تیم جوانان دختر گفت: دختران ایران در هوای بسیار گرم با غیرت جنگیدند و هند را شکست دادند.

 

به گزارش بانک ورزش و  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مونا آشفته  که در پیروزی  امروز تیم ایران برابر هند سهم بسزایی داشت درباره این بازی گفت: بازی را در شرایطی شروع کردیم که میل زیادی برای پیروی داشتیم. انقدر به پیروی فکر می کردیم که ابتدای بازی کمی با استرس آغازشد اما با صحبت های کادرفنی با آرامش بیشتری بازی را دنبال کردیم.

وی افزود: دوره قبل برابر هند سه برصفر شکست خورده بودیم. صحنه باخت برابر هند را فراموش نمی کنم. همیشه به جبران این شکست فکر می کردم . خدارو شکر که امروز از آنها انتقام گرفتیم. آنالیز بسیار خوبی از تیم هند داشتیم و تمامی برنامه هایی که کادرفنی متذکر شده بودند را به خوبی اجرا کردیم.

مونا آشفته ادامه داد: فردا به مصاف تیم ژاپن می رویم. این تیم بسیار قدرتمند است. اما من و هم تیمی هایم به نام و عناوین ژاپن فکر نمی کنیم. می خواهیم بهترین بازی را برابر آنها انجام دهیم و برای بازی برابر آنها آماده هستیم.

* زهرا زهدی درباره پیروزی تیم ایران برابر هند گفت: برابر هند بسیار خوب بازی کردیم. آنالیز دقیقی از این تیم داشتیم و توانستیم تمامی خواسته های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. بازیکن لیبروی هند در مرحله مقدماتی عملکرد خیلی خوبی داشت با این وجود در بازی امروز بارها از او امتیاز گرفتیم.

وی افزود: دفاع خوب تیم، سرویس های هدفمند و هماهنگی تیم باعث شد تا از سد این تیم بگذریم وبه جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

زهرا زهدی ادامه داد: برای بازی برابر ژاپن آماده ایم. تمامی بازیکنان ژاپن و کادرفنی این تیم در سالن مسابقه حضور داشتند و از نزدیک شاهد بازی تیم ایران بودند. این نشان می دهد که آنها نیز از ما می ترسند پس ما برای آنها حریف ساده ای نیستیم. برای ارائه بهترین بازی برابر ژاپن آماده ایم.

* ابراهیم وادی پس از صعود تیم جوانان دختر ایران به حمع هشت تیم برتر آسیا گفت: بازی بسیار خوبی را برابر تیم هند برگزار کردیم. در بازی امروز پاسور تیم متنوع کار کرد و عملکرد عالی داشت. دریافت های به طور صد درصد عالی بود. از بازیکنان این تیم بسیار راضی هستم.

وی افزود: ابتدای بازی بازیکنان کمی استرس داشتند. به هرحال هردو تیم می خواستند به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند. تیم هند در سید دو قرار داشت و دوره قبل تیم جوانان ایران را سه برصفر شکست داده بود. تیم دختران ایران پس از گذشت دقایقی توانستند توانایی وقدرت واقعی خود را در زمین به نملیش بگذارند.

مشاور فنی تیم جوانان دختر ادامه داد: هوای سالن بازی بسیار گرم بود. تهویه سالن مناسب نبود و بازیکنان ایران دراین هوای بد با غیرت جنگیدند. بازیکنان تک به تک تکالیف خود را به خوبی اجرا کردند. خداروشکر کادرفنی و تمام اعضای تیم متحد و یک دل برای پیروزی این تیم تلاش می کنند.

وادی با اشاره به بازی سخت برابر تیم ژاپن اظهار داشت: ژاپنی ها امروز در سالن حضور داشتند و تیم ایران را آنالیز کردند. ما نیز آنالیز دقیقی از این تیم داریم. روی سرویس های هدفمند باید کارکنیم. تیم ایران تلفیقی از قدرت و سرعت است. در مقابل تیم حریف نیز یکی از قدرت های والیبال بانوان آسیاست. اما نگرانی نداریم. خواستن توانستن است و برای بازی فردا آماده ایم.پسران هم پله پله بالا آمدند و بهترین دنیا شدند. در بانوان نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

نظر شما