شناسهٔ خبر: 26117723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ویژه مرند انتقاد کرد:

توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان های آذربایجان شرقی

مرند – فرماندار ویژه مرند از توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان های استان آذربایجان شرقی انتقاد و خواستار توجه به جایگاه ویژه این شهرستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، داوود گرشاسبی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مرند که با حضور مدیران این شهرستان برگزار شد، از کاهش ۴۷ درصدی اعتبارات شهرستان مرند از محل اعتبارات تملک و دارایی ها خبر داد و ابراز داشت: سال گذشته اعتبارات شهرستان مرند از این محل ۲۰۰ میلیارد ریال بود که تنها ۱۰۰میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال آن اختصاص پیدا کرده بود.

وی در ادامه ضمن انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات در بین شهرستان های استان خاطرنشان کرد: شهرستان مرند دارای فرمانداری ویژه بوده و به لحاظ قرار گرفتن در شاهرگ اتصال اروپا و آسیا در جذب گردشگران داخلی وخارجی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد.

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: مدیران باید نسبت به زیرساخت ها و ایجاد بسترهای مناسب در امر گردشگری در این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان مرند همچنین با اشاره به کاهش اعتبارات از بخش تملک دارایی ها از شهرداران شهرستان خواست در سال جدید پروژه جدیدی را آغاز نکنند و اولویت کارهای خود را به تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص دهند.

نظر شما