شناسهٔ خبر: 26110093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

انتظار دوستی از دشمنان نظام ساده‌انگاری است

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان این‌که امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود، گفت: انتظار دوستی از دشمنان نظام ساده‌انگاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع فرماندهان و نیروهای سپاه عاشورای آذرباجان‌شرقی که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ مصرف پاسداری از انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست.

وی با بیان این‌که حیات انقلاب اسلامی در گرو پاسداری از ارزش‌ها و پیروی از ولایت است، خاطرنشان کرد: مادامی که نهضت پاسداری از انقلاب وجود دارد، تحرکات دشمنان علیه انقلاب نیز وجود دارد، چراکه دشمنی دشمنان نظام اسلامی نیز تمام شدنی نیست، امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر این‌که انتظار دوستی از دشمنان نظام ساده‌انگاری است، ادامه داد: شاید شیوه و رویه جنگ دشمنان علیه نظام اسلامی ایران عوض شود ولی هیچ‌گاه این جنگ تمام نخواهد شد و همیشه ادامه دارد، البته از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت.

وی با بیان این‌که آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی دست به هر اقدامی زده است، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا  را رقم زده ‌است، حتی رژیم صهیونیستی نیز چنان یاد می‌کند که سنگ در دست فلسطینی را تبدیل به موشک کرده است؛ ارتشی که ادعاهای بزرگی در جهان داشت در برابر گروه کوچک حزب الله و حماس نیز توان مقابله ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و مفهوم ابرقدرتی ایالات متحده را به چالش کشید، افزود: دشمنان خود اذعان دارند که تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین وحدت ملت با ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تبعیت محض از ولایت فقیه را ضامن تداوم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز بیش از همه نیاز به وحدت و یکدلی میان اقشار مختلف جامعه داریم، واضح است که دشمنان همواره از تبعیت مردم از ولایت‌فقیه ناراحت و نگران بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پایان ماه مبارک رمضان را فصل شکرگزاری به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: ماه رمضان زمینه‌ای برای رسیدن انسان به مرتبه‌ای از انسانیت است که فوق آن مرتبه دیگر نیست، هرقدر روح عبودیت در انسان تقویت شود، عبادتش اثرگذارتر است بوده و راهی برای رسیدن به مقام عبودیت است./935/پ203/ب1

نظر شما