شناسهٔ خبر: 26089501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توفیقی: امیدوارم استقلال از آسیا حذف نشود/دلالان اجازه دهند تیام را بر می‌گردانیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم آبی پوشان از آسیا حذف نشود و می‌دانم وزیر ورزش به این موضوع ورود می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی امید و جوانان را جذب کردیم و کماکان به کارمان ادامه می‌دهیم. بازیکنان دیگری را نیز در آینده به استقلال اضافه می‌کنیم. جذب بخشی از بازیکنان خواسته وینفرد شفر و جذب برخی مربوط به سیاست‌های کلان باشگاه خواهد بوده است.

توفیقی: امیدوارم استقلال  از آسیا حذف نشود/دلالان اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم

وزارت ورزش و جوانان یک ریال هم نمی‌تواند به سرخابی‌ها بدهد

او بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان مستقیم و غیر مستقیم نمی‌تواند حتی یک ریال به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند. پول‌هایی که 2 باشگاه در گذشته خرج کردند از طریق حامی مالی بوده است. دولت باید زیر ساخت‌ها را فراهم کند و بودجه‌ای را در نظر بگیرد. ما باشگاه صددرصد دولتی هستیم و کسری بودجه را طبق قانون دولت باید پرداخت کند.

امیدوارم استقلال از آسیا حذف نشود

توفیقی بیان کرد:باشگاه استقلال محل درآمدی از حامی مالی دارد که رقم آن مشخص است. امکان تسویه همه بدهی‌های استقلال از محل درآمد‌ها وجود ندارد. امیدوارم استقلال از آسیا حذف نشود و می‌دانم سلطانی فر به این موضوع ورود می‌کند و کمک خواهد کرد. از لحاظ قانونی این ۲ باشگاه دولتی هستند و کسری بودجه را دولت می‌تواند پوشش دهد. باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه صددرصد دولتی هستند و ردیف درآمد هزینه بودجه دارند می‌توان کسری بودجه را از دولت خواستار شد.

وریا و فرشید هفته آینده و امید پس از جام جهانی تمدید می کنند

او ادامه داد:در حال حاضر بحث تمدید قرارداد فرشید باقری، غفوری، جپاروف و ابراهیمی مطرح است. درباره تمدید قرارداد با ابراهیمی پس از بازگشت این بازیکن از روسیه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. قرارداد غفوری و باقری هفته آینده نهایی می شود.

توفیقی: امیدوارم استقلال  از آسیا حذف نشود/دلالان اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم

رفتن ابراهیمی به قطر شایعه است

توفیقی درباره بحث قرارداد ابراهیمی با یک باشگاه قطری بیان کرد: باشگاه استقلال ساختاری دارد و هر بازیکنی هم که قصد همکاری ندارد باید باشگاه را در جریان بگذارد ضمن اینکه ابراهیمی با اخلاق‌تر از این حرفا است که همانند دیگر بازیکنانی که بدون اطلاع از تیم جدا شدند به تیم دیگری برود. قرارداد ما با ابرهیمی یک ساله بود، اما با توجه به شناختی که از او داریم معمولا بازیکنان برای جدا شدن باشگاه را خبر می‌کنند. از طرفی فصل نقل و انتقالات است و فکر می‌کنم بحث قراردادش با تیم قطری شایعه است و این موضوع از سوی دلالان محترم مطرح می‌شود.

دلالان اگر اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم

او در مورد وضعیت تیام توضیح داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید و دلالان محترم اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم.

توفیقی درباره پیش پرداختی که یک مدیربرنامه از باشگاه کویتی گرفته شده افزود: ما در این موضوع ورود نمی‌کنیم، اما خیلی از افراد هستند که در فوتبال ما به عنوان مدیربرنامه هستند، اما غیرقانونی عمل می‌کنند و به حرفه شریف دلالی مشغول هستند و در حال سوزاندن ریشه فوتبال هستند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی گفت: درباره این موارد شخص افتخاری پیگیری می کند و تا جایی که می‌دانم وی امروز در وزارت ورزش و جوانان جلسه ای با سلطانی فر دارد. این مشکل تنها برای استقلال نیست و تیم رقیب هم درگیر است. مبالغ بدهی کم نیست و باشگاه نمی‌تواند از محل درآمد‌ها این بدهی‌ها را پرداخت کند و به طور حتم دولت باید به این موضوع ورود کند.

توفیقی: امیدوارم استقلال  از آسیا حذف نشود/دلالان اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم

اولتیماتوم‌ها را به همه و حتی دوستان اعلام کردیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:باشگاه استقلال اموالی ندارد که بفروشد تا بدهی‌ها را بدهد. طبیعی است اگر عزم و اراده وجود داشته باشد راه‌هایی است که بدهی را بتوانیم پرداخت کنیم. اگر اموال استقلال بازگردانده شود و یا دولت بدهی‌ها را بپذیرد می‌شود می توان خیلی از مشکلات را حل کرد. اولتیماتوم‌ها را شفاف به همه اعلام کردیم، اما فکر می‌کنم وزارت کمک می‌کند و این موضوع حل می‌شود.

بدهی جدیدی روی دوش باشگاه نگذاشتیم

او افزود: باشگاه استقلال باید مبلغ یا سرمایه ای در جایی داشته باشد که این مبلغ را به بدهکاران بدهد، اما اصلا چنین مواردی وجود ندارد. ما تنها کاری که در این ۲-۳ ساله کردیم این بوده که بدهی جدیدی روی دوش باشگاه نگذاشتیم.

توفیقی: امیدوارم استقلال  از آسیا حذف نشود/دلالان اجازه بدهند تیام را بر می‌گردانیم

استعفای مدیران استقلال شایعه است

توفیقی درباره اینکه مطرح شده مدیران استقلال به خاطر اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا تا قبل از ۱۰ تیر در نظر دارند استعفا دهند گفت: نمی دانم این داستان از کجا آمده است و باید بگویم معاون ورزشی پستی افتخاری است و من در استقلال، افتخاری کار می‌کنم و البته هیچ چشم داشتی هم نداریم. تا هر روزی که بخواهند کار می‌کنیم و هر روزی هم که صلاح بدانند نباشیم دست همه را می‌بوسیم و می‌رویم.

انتهای پیام/

نظر شما