شناسهٔ خبر: 26087990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت جدی بخش‌های خصوصی در گسترش صنعت نساجی

دستمالچی رئیس انجمن صنعت نساجی استان یزد گفت: برای گسترش صنعت نساجی باید بخش‌های خصوصی مشارکت جدی در این زمینه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

دستمالچی رئیس انجمن صنعت نساجی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بااشاره به برپایی نمایشگاه‌های بین المللی در استان گفت:نمایشگاه‌هایی که در رابطه با صنعت نساجی در یزد برگزار می‌شود استاندارد‌های جهانی را نداشته و ما باید در راستای کیفی سازی نمایشگاه نساجی در سطح بین المللی باشیم.

دستمالچی با بیان اینکه تولیدات داخلی نتوانسته باکشور‌های دیگر رقابت کند اظهار داشت: دلیل رقابت نکردن تولیدات داخلی با کشور‌های دیگر این است که آن‌ها با مواداولیه و تجهیزات ارزانتری نسبت به ما اقدام به تولید می‌کنند.

رئیس انجمن صنعت نساجی استان یزد با اشاره به پارچه‌های به کار رفته در فرم مدارس گفت: استان یزد یکی از قطب‌های نساجی کشور است، اما پارچه‌های به کار رفته در فرم‌های مدارس یزد از شهر‌های دیگر وارد می‌شود. َ 

وی به تئوری شدن درس‌های فنی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید به سمت فعالیت در راستای رشته‌ی فنی بروند تا اشتغال در کنار درس را تجربه کنند.

انتهای پیام/ ا

استان یزد یکی از قطب های نساجی کشور

نظر شما