شناسهٔ خبر: 26020414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

لزوم تهذیب نفس در جوانی مهمترین اولویت تغییر در سبک زندگی است

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین گفت: لزوم تهذیب نفس در جوانی مهمترین اولویت تغییر در سبک زندگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام طاهر عزت خواه، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین امروز (20 خردادماه) در مسجد جامع نقده علیا گفت: دوران جوانی، دوران خودسازی به ویژه در زمینه معنویت است و باید مراقب باشیم تا سبک زندگی اسلامی با معیارهای قرآنی را انتخاب کنیم تا آینده درخشان همراه با معنویت داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه لحظه های ملکوتی بار ایمانی را در قلوب مومنان به ویژه جوانان قرار می دهد، تصریح کرد: لزوم تهذیب نفس در جوانی مهمترین اولویت تغییر در سبک زندگی است.

 

 

حجت الاسلام عزت خواه با یادآوری این مطلب که رشد اخلاقی در جامعه باعث تقویت فضائیل معنوی می شود، افزود: مهمترین هدف نزول قرآن کریم هدایت بشریت است و باید جوانان با عمل به فرامین قرآن کریم راه نور و هدایت را انتخاب کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین با تاکید بر اینکه غفلت در جوانی پشیمانی در آینده را به دنبال دارد و عمر گوهر گرانبهایی برای انسان است، بیان کرد: روزه داری و احیای شب های قدر به نوعی تذهیب نفس و تلاش برای رسیدن به معنویت و معارف قرآنی است.

نظر شما