شناسهٔ خبر: 25977039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نظر آیت الله جنتی درباره آینده رژیم صهیونیستی

منبع: تسنیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: طولی نخواهد کشید که دوران حکومت آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، با تأکید بر پیروزی جبهه حق علیه باطل اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم اهل تقوا، عدالت‌طلبان و مسلمانان جهان پیروز همواره پیروز بوده و نابودی ظالم قطعی است.


وی شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را قوت قلبی برای فلسطینیان دانست و گفت: اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان نمی‌توانستند در برابر رژیم کودک کش اسرائیل ایستادگی کنند و به ذلت کشیده می‌شدند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دادن شهید در مسیر مبارزه فلسطینیان به دلیل حمایت آزادی خواهان و مسلمانان جهان از آن‌ها است.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به‌زودی نابود خواهد شد، تصریح کرد: همان‌طور که شمرها و ابن ملجم ها از صحنه روزگار محو شدند و علی‌اکبرها و ابالفضلها ماندند، امروز نیز امام و رهبری معظم انقلاب در دل‌ها ماندند و آینده از آن مسلمانان و جوانان است.

وی پیروزی اسلام و مسلمین را نصح صریح قرآن دانست و خاطرنشان کرد: طولی نخواهد کشید که دوران حکومت آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان خواهد رسید.

نظر شما