شناسهٔ خبر: 25782886 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اموال دستگاه های اجرایی هرمزگان در سامانه سادا ثبت شود

بندرعباس- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: تمام اموال و املاک دستگاه های اجرایی استان باید طبق استانداردهای اعلام شده در سامانه سادا ثبت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه ساماندهی فضا و ساختمان های اداری استان افزود: ثبت اموال و املاک دستگاه های اجرایی هرمزگان در سامانه سادا یک ضرورت است.
وی بیان داشت: با ساماندهی فضا و ساختمان های اداری استان هرمزگان می توان بهترین بهره برداری از فضای موجود را انجام داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل اقتصاد و دارایی باید در نشست شورای اداری آینده، ساماندهی فضا و ساختمان های اداری استان را تبیین کنند.
سامانه سادا (ثبت اموال دولتی دستگاه های اجرایی ایران در اینترنت) در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی دولت، در اجرای ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند الف مصوبه در تاریخ 19 مرداد 1389 نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت (فاوا)، راه اندازی شده است.
این سامانه جامع از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی طراحی و پیاده سازی شده و با استقرار بر بستر اینترنت از طریق نشانی http://sada.mefa.ir آماده بهره برداری در کل کشور است.
در این سامانه، تمام دستگاه های اجرایی دولتی می توانند تمام اسناد و املاک مربوط به خود را ثبت کرده و با اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار در وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارتباط باشند.
7195/ 6048

نظر شما