شناسهٔ خبر: 25781359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

199 موقوفه در خراسان رضوی مربوط به رمضان است

199 مورد از موقوفات که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی ثبت شده، با نیت برپایی سفره افطاری، قرآن خوانی و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در مناسبتهای ماه رمضان مانند شبهای احیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از محل موقوفات مرتبط با 199 موقوفه در خراسان رضوی مربوط به رمضان استرمضان بسته های افطاری سبک تهیه شده و در محل بقاع متبرکه امامزادگان توزیع یا به خانواده های نیازمند هدیه می شود.

حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: از محل این موقوفات و کمکهای خیران در طول ماه مبارک رمضان امسال هزار و 100 بسته اقلام مربوط به افطار بین نیازمندان، ساکنان حاشیه شهر، ناشنوایان و بیماران مبتلا به ام.اس در حال توزیع است.

احمدزاده گفت: اقلام این بسته‌ ها شامل برنج ایرانی، ماکارونی، حبوبات، شکر، رب گوجه فرنگی، خرما و پنیر است که در چند نوبت تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می ‌شود اما با توجه به آمار بالای محرومیت‌‌ در استان این اقدام در مقابل نیازهای محرومان و نیازمندان بسیار ناچیز است.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی گفت: پارسال هزار و 100 بسته افطاری خشک از محل موقوفات و کمک خیران تهیه و در مناطق محروم این استان توزیع شد.

نظر شما