شناسهٔ خبر: 25781044 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عزیزی در تشریح دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس:

رفع ایرادات طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان/ تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات کامیون داران

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بکارگیری ایثارگران بازنشسته باید تابع قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و قانون برنامه ششم توسعه باشد.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز ( یکشنبه، 6 خردادماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز اصلاحات لازم در طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست های معاون وزیر، سفیر، استاندار و تمامی پست های همتراز در دستگاه های دولتی انجام شد، گفت: نیروهای وزارت اطلاعات و مسلح به عنوان "مشاور" اعتراض داشتند که ما در نشست امروز عنوان مشاور را حذف و بر این اساس می توانند در دستگاه متبوع خود بکارگیری شوند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین بر اساس اصلاحات انجام شده و مصوبات مقرر شد بکارگیری ایثارگران بازنشسته نیز تابع قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و قانون برنامه ششم توسعه باشد و بکارگیری مابقی مقامات نیز ممنوع شد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات کامیون داران در نشست امروز خبر داد و گفت: در این نشست تعدادی از کامیون داران، مسئولان سازمان راهداری و نیروی انتظامی حضور داشتند که با بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد کمیته ای تشکیل و به مشکلات این قشر رسیدگی شود./

پایان پیام

نظر شما