شناسهٔ خبر: 25780970 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| پدر شهید حسین سلیمیان به فرزند شهیدش پیوست

R41346/P1377/S6,51/CT11

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: حاج علی سلیمیان ریزی پدر شهید حسین سلیمیان در سن ۸۱ سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری تسنیم از لنجان، مصطفی حبیب‌الهی عصر امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری پدر شهید حسین سلیمیان در جمع مردم و خبرنگاران اظهار داشت: عزت، افتخار و سرافرازی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان و ایثارگران و ایستادگی خانواده‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه مردم قدردان ایثار و رشادت شهدا و خانواده‌ی مکرم آنان هستند، افزود: شهدا و جایگاه رفیع آن‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست اما باید بدانیم همان اندازه که شهدا و جایگاه آن‌ها در جامعه ارزشمند بوده تکریم خانواده‌های آن‌ها مهم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: حضور خانواده شهدا بخصوص پدران و مادران شهدا در جامعه به همه مردم ایران بخصوص مسئولان کشور روحیه می بخشد چراکه آنها توانستند فرزندانی را تربیت کند که در راه خدا جهاد کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مورد مادران و پدران شهدا فرمودنده‌اند که والدین شهدا با آگاهی از جایگاه رفیع شهدا می‌گویند اگر حتی 10 فرزند دیگر هم داشتند آنان را در راه رضای خدا تقدیم ارزش و آرمان‌های انقلاب می‌کردند، و این مهم نشان از بصیرت این بزرگواران دارد.

حبیب الهی خاطرنشان کرد: حاج علی سلیمیان ریزی پدر بزرگوار شهید حسین سلیمیان از جمله پدران شهیدی بود که با بصیرت فرزند خود را تربیت و در راه اسلام فدا کرد.

وی افزود: شهید حسین سلیمیان در سال 1343 در زرین شهر دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را بر ادامه تحصیل مقدم دانست و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در نهایت در 18 آذر 1361 در عین خوش دهلران در عملیات محرم در سن 18 سالگی بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای زرین شهر آرام گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان ادامه داد: صبح امروز حاج علی سلیمیان ریزی پدر شهید حسین سلیمیان در سن 81 سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

وی تصریح کرد: پیکر پدر شهید والامقام حسین سلیمیان بعد از ظهر امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور زرین‌شهر تشییع و در قطعه ایثارگران گلستان زهرای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما