شناسهٔ خبر: 25771368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داریم

پرس: ما در راس هرم فوتبال جهان قرار داریم/رونالدو اینجا خوشحال است و خوشحال باقی می ماند

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی این تیم در اروپا گفت: این تیم خانواده بزرگی است و من از دست آوردی که کسب کردیم شگفت زده هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از کسب این قهرمانی گفت: ما در راس هرم فوتبال دنیا قرار داریم. در این بازی در برخی از اوقات دچار مشکل شدیم ولی در نهایت عملکرد خوبی داشتیم. بیل گل زیبایی را به ثمر رساند. این تیم خانواده بزرگی است و من از دست آوردی که کسب کردیم شگفت زده هستم. تیم بزرگی داریم که در هر پست آن بهترین های دنیا را در اختیار داریم و به همین خاطر است که در قله فوتبال دنیا قرار داریم. موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا به منزله موفقیت در جهان است.

وی افزود: قهرمانیمان در لیگ قهرمانان اروپا را جشن می گیریم و به نظرم ما تیمی فوق العاده داریم. به نظرم در اروپا بهترین تیم هستیم چون مقابل بهترین تیم های سال اخیر را شکست دادیم. مهمترین مسئله باشگاه رئال است که باید در چنین روزی جشن بگیرد. بابت رونالدو خوشحال هستم چون او هم مثل من پنجمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. او خوشحال است و خوشحال باقی خواهد ماند. او قراردادی با ما دارد و به صورت انفرادی درباره هیچ بازیکنی صحبت نمی کنم.

انتهای پیام/ا

 

نظر شما