شناسهٔ خبر: 25770663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار عبداللهی در گفت‌وگو با میزان:

ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی سپاه برای عموم مردم است

خبرگزاری میزان- معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی سپاه اعم از تجهیزات و نیروی انسانی ماهر، برای عموم مردم است و همگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی سپاه برای عموم مردم است

سردار «احمد عبداللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تفاوت ارائه خدمات نیرو‌های مسلح در زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بیمارستان‌های ارتش صرفا به پرسنل خود و خانواده‌های آنان خدمات ارائه می‌دادند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) این رویکرد تغییر کرد و تمامی مراکز مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و ناجا، علاوه بر افراد تحت پوشش خود، ارائه خدمت به سایر اقشار مردم را نیز در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموریت نخست معاونت بهداشت و درمان سپاه، ایجاد تمهیدات لازم برای حل مشکلات درمانی کارکنان سپاه و خانواده‌های آنهاست و سپس با توجه به وجود امکانات و بستر لازم، مازاد خدمات به عموم مردم ارائه می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه تاکید کرد: ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی سپاه اعم از تجهیزات و نیروی انسانی ماهر، برای عموم مردم است و همگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

سردار عبداللهی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این مناطق و همچنین ارائه خدمت به مردم مناطقی که سپاه در آنجا رزمایش برگزار می‌کند، از جمله اقدامات معاونت بهداشت و درمان سپاه در قالب طرح‌های مردم‌یاری است.

وی در پایان با بیان اینکه بار‌ها پیش آمده که به مناطقی رفته‌ایم که مردم آنجا تا کنون یک پزشک را هم در جمع خود ندید بودند، خاطرنشان کرد: به همه معاونین بهداشت و درمان سپاه در استان‌های سراسر کشور تاکید شده که نقاط محروم استان خود را شناسایی کنند و با انجام یک برنامه‌ریزی مناسب، در آنجا مستقر شده و به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما