شناسهٔ خبر: 25770300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عبادی: در جام جهانی مدال نگرفتم اما عملکردم بد نبود

ملی پوش تیروکمان در رشته کامپوند گفت: هر چند در مقدماتی جام جهانی ترکیه رکورد بسیار خوبی زدم و توقع کسب مدال داشتم، اما متاسفانه حریفان جهانی‌ام قوی‌تر از من بودند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در دومین مرحله مسابقات جام جهانی ترکیه اظهار کرد: در این رقابتها نه تنها من بلکه سایر کمانداران کامپوند بد ظاهر نشدند و در مرحله مقدماتی رکوردهای خوبی جابجا شد به طوری که خود من در مرحله مقدماتی جام جهانی رکوردم 707 بود و توقع کسب مدال داشتم، اما در مرحله حذفی حریفم خیلی قوی بود و نتوانستم به مرحله بعد راه پیدا کنم.

وی گفت: هرچند امسال به دلایل مختلفی چند تورنمنت بین‌المللی را از دست دادیم، اما در عین حال بد کار نکردیم. البته می‌توانستیم به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم، اما متاسفانه شرایط فراهم نبود.

عبادی خاطرنشان کرد: سال گذشته در جام جهانی شانگهای چین طلا گرفتم و انتظار داشتم امسال با توجه به تمریناتی که از ابتدای سال داشتم و رکوردهای خوبی که در اردوها جابجا می‌کردم، در جام جهانی ترکیه نیز به مدال دست پیدا کنم، اما سطح رقابتها بالا بود و برای کسب مدال کار راحتی نداشتم.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی لهستان افزود: با وجود این که یک هفته زودتر راهی ترکیه شدیم و مشکلی از نظر شرایط آب و هوایی نیز نداشتیم، اما واقعا نمی‌دانم با وجود تمام تلاشها، چرا شرایط برای کسب مدال فراهم نشد.

عضو تیم ملی تیروکمان در پایان اظهار کرد: هدف اصلی من حضور موفق در بازهای آسیایی جاکارتاست و جام جهانی‌ها تنها فرصت خوبی است برای محک زدن و آماده‌سازی بهتر برای شرکت در بازیهای آسیایی. البته با توجه به فاصله زمانی که تا زمان اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا داریم، تصور می‌کنم در این مدت به آمادگی مطلوب برسم و شرایط ایده‌الی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا داشته باشم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما