شناسهٔ خبر: 25769645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شناسایی و انهدام باند سریالی سارقان خودرو در هرمزگان/۱۶ دستگاه خودرو مسروقه از این باند کشف شد

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سریالی سارقان خودرو در این استان خبرداد و گفت: ۱۶ دستگاه خودرو مسروقه از این باند کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آگاهی هرمزگان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و انهدام باند سریالی سارقان خودرو در استان شد.

 

وی محل سرقت این سارقین را محدوده شهر بندرعباس اعلام کرد و با اشاره به شگرد این باند، افزود: اعضای این باند با استفاده از تاریکی هوا در شب، خودروهای پارک شده در کوچه ها، معابر و خیابان ها را که فاقد سیستم ایمنی دزدگیر بوند را سرقت می کردند.

 

سرهنگ بهدانی فرد با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر متشکل از یک سارق(سرباند) و دو همدست سارق به همراه ۱۰ نفر مالخر، عنوان کرد: سارقین به سرقت ۳۵ خودرو اعتراف کرده اند که تا کنون ۱۶ خودرو کشف شده است.

 

وی با بیان اینکه سه نفر از اعضای این باند متواری هستند و تلاش پلیس برای دستگیری آنان همچنان ادامه دارد، گفت: اعضای این باند پس از سرقت، خودروها را به شهرستان های شرق استان انتقال می دادند و مالخرها نیز از این خودروها برای جابجایی مشروبات الکلی و مواد مخدر استفاده می کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان دوره سرقت های این باند را هشت ماهه ذکر کرد و افزود: سارقان این باند که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارند همگی اصالتا مینابی هستند.

 

 

 

نظر شما