شناسهٔ خبر: 25766994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سنندج| استاندار کردستان برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان و فقرا تلاش کند

R7848/P1486/S6,66/CT11

نمانیده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید استاندار کردستان و مسئولان استان به حل مشکلات نیازمندان و فقرا توجه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی شامگاه شنبه در نخستین جلسه دبیرخانه شورای زکات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و امامان جمعه شهرستان‌ها در کتابخانه امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مددجویان زیادی تحت پوشش نهاد مقدس کمیته امداد و بهزیستی هستند و باید مسئولان بیشتر به فقرا و نیازمندان توجه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ‌سازی در پرداخت زکات گفت: زکات مانند نماز از ارکان اصلی و ستون دین است و باید بیشتر به این فرضیه توجه شود.

نمانیده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه زکات از دیدگاه دین مبارک اسلام و همه مذاهب اسلامی تصریح کرد: زکات بزرگ‌ترین یاری و تعاون در بین اغنیا و فقرا بوده و باید همه با هم در راستای تشویق و ترغیب مردم به پرداخت زکات تلاش کنیم.

کردستانی‌ها پشتیبانی نظام و رهبری هستند

وی تاکید کرد: باید استاندار کردستان و مسئولان استان به حل مشکلات نیازمندان و فقرا توجه کنند چراکه توجه به محرومین جامعه، تبعیت از فرموده خداوند و حضرت رسول‌اکرم(ص) است.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مسلمانان باید هوشیار باشند، افزود: دشمنان با دسیسه و توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند که امنیت، آسایش و آرامش را از ما بگیرند و در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

نمانیده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کردستانی‌ها همیشه در سخت‌ترین شرایط به انقلاب وفادار بوده‌اند و هستند و هیچ‌وقت ذره‌ای از اراده آنان در تداوم پشتیبانی از نظام و رهبری کاسته نمی‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما