شناسهٔ خبر: 25764019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

آزمون در بین ستاره‌های جوان جام‌جهانی از نگاه ورلدساکر

سایت ورلدساکر در گزارشی ضمن معرفی ستاره‌های جوان جام‌جهانی روسیه از سردار آزمون به عنوان یکی از بازیکنان برتر جام نام برد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، جام جهانی روسیه ۱۹ روز دیگر در کانون فوتبال جهان یعنی روسیه آغاز خواهد شد. ورلد ساکر در گزارشی به معرفی ستارگان جوان جام جهانی فوتبال پرداخت و درباره سردار آزمون نوشت: آزمون اکنون پنج سال است که در فوتبال روسیه فعالیت می‌کند و استعداد بالای خود را در این مدت نشان داده است. او یک سرزن قهار است و تیم‌های زیادی خواهان جذب او هستند.‌از دیگر ستارگان جوان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گابری ژسوس برزیلی، کیلیان ام‌باپه فرانسوی، مارکو آسنسیو اسپانیایی، مارکوس راشفورد انگلیسی و آندره سیلوای پرتغالی اشاره شده است.تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در حال‌ حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برد قرار است فردا به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور برود و در ادامه‌ قرار است یک بازی با لیتوانی داشته باشد و سپس راهی روسیه شود.

پیش‌بینی پوتین در‌باره قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸

رئیس جمهوری روسیه به ستایش از تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا پرداخت و این ‌تیم را شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ معرفی کرد.

به گزارش elsport، جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه برگزار می‌شود. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که علاقه زیادی هم به فوتبال دارد در مصاحبه‌ای تلویزیونی به ستایش از تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا پرداخت و این ‌تیم را نامزد اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی کرد.تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا یکی از تیم های همگروه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در روسیه است که توانست قهرمانی در جام جهانی۲۰۱۰ را به دست آو‌رد.پوتین همچنین ابراز امیدواری کرد که روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ را به بهترین نحو برگزار کند.

اعتراف نیمار در رابطه با گواردیولا

مهاجم برزیلی دوست دارد با سرمربی اسپانیایی کار کند.

به‌ گزارش موندو دپورتیوو، نیمار که اکنون در اردوی تیم‌ ‌ملی برزیل حضور دارد و خود را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند مصاحبه‌ای با ساکرنت برزیل انجام داد و درباره موضوع مهمی صحبت کرد. مهاجم برزیلی به علاقمندی‌اش به پپ گواردیولا اشاره کرد و گفت‌: همیشه دوست داشتم با او کار کنم. او متفاوت است. زمانی به بارسلونا پیوستم او یک سال قبل این تیم را ترک کرده بود. خیلی دوست دارم با او کار کنم.مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن در حالی این موضوع را مطرح کرد که چند ماه است از احتمال امضای قراردادش با رئال مادرید صحبت می‌شود.

خواسته دشان از گریزمان

سرمربی تیم ملی فرانسه از مهاجم اتلتیکو مادرید می‌خواهد پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

به‌ گزارش آس، دیدیه دشان به برنامه لارک فوت شبکه RMCدعوت شد و درباره آینده آنتوان گریزمان صحبت کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه گفت‌: گریزمان برای این که با فکر آزاد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کند باید پیش از این بازی‌ها در رابطه با آینده‌اش تصمیم گیری کند. بازیکنانم کودک نیستند و می‌توانند آینده‌شان را ببینند در حالی که برای تیم‌ ‌ملی بازی می‌کند.سرمربی فرانسوی در مورد شایعات اخیر درباره مهاجم اتلتیکومادرید مبنی بر پیوستن به بارسلونا اظهار داشت: این موضوع روی او تاثیر نخواهد گذاشت. او پیش از این گفته بود پیش از جام جهانی درباره آینده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد و این کار را انجام خواهد داد. سپس تصمیم خود او خواهد بود. ممکن است دوباره درباره این قضیه صحبت کنیم اما تصمیم نهایی را او می‌گیرد.

گریزمان که اکنون در اردوی تیم‌ ‌ملی فرانسه حضور دارد و خود را برای جام جهانی آماده می‌کند هنوز درباره آینده‌اش صحبتی نکرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما