شناسهٔ خبر: 25761335 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاسوس سابق موساد: بهترین شیوه ما برای جذب جاسوس، از طریق دوستان است

صاحب‌خبر -

­

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، جاسوس سابق سازمان موساد رژیم صهیونیستی بهترین شیوه جذب جاسوس در این سازمان را از طریق دوستان توصیف کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی المصدر از زمان تاسیس سازمان موساد زنان با این سازمان همکاری داشته اند و در موارد بسیاری در عملیاتی که در کشورهای مختلف اجرای می شده است و اسرائیل با آنها روابط دیپلماتیک نداشته حضور یافته اند و جانشان را به خطر انداخته اند. نگاهی به فیلم قاتلان محمود المبحوح سال 2012 در دبی که در جهان به موساد نسبت داده شده است نشان می دهد که زنان نقش مهمی در آن ایفا می کنند. الیزا ماگین بلندپایه ترین مسئول زن در این سازمان به شمار می آید. او که اکنون سالمند شده است بیشتر وقتش را در زمین های ساحلی بازی گلف می گذراند... وی در یک مصاحبه تلویزیونی درباره نحوه جذب عوامل موساد گفت: بهترین شیوه جذب، از طریق دوستان است. به این شیوه پدران، پسران و نزدیکان خانواده را جذب می کنند. ابتدا بر افرادی که مدنظرمان است تمرکز می کنیم سپس اطلاعات او را جمع آوری می کنیم و نقاط قوت و ضعف او را مشخص می کنیم سپس از مأموران موساد خواسته می شود که با وی ارتباط برقرار کنند و پس از آن عملیات جذب آغاز می شود... غالباً از هر یکصدنفر یک نفر پذیرفته می شود. 
وی در بخش دیگری گفت: از هیچ یک از زنان اسرائیلی خواسته نشده است برای جذب یک جاسوس عرب با او رابطه جنسی داشته باشند. من به جای جسمم از عقلم برای جذب جاسوسان موساد استفاده کردم.

نظر شما