شناسهٔ خبر: 25752542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اظهار نظر جالب فردیناند درباره مسی و رونالدو

ریو فردیناند که 6 سال همبازی رونالدو بود به ستایش از این مهاجم پرتقالی پرداخت.

صاحب‌خبر -

اظهار نظر جالب فردیناند درباره مسی و رونالدو با رقابت نادال و فدرر در تنیسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ریو فردیناند مدافع اسبق منچستر یونایتد که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ همبازی کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد بود و همراه با این بازیکن یازده جام قهرمانی را برای شیاطین سرخ به ارمغان آوردند، در تازه‌ترین اظهار نظر خود به ستایش برخی از بزرگان دنیای ورزش پرداخته است.

فردیناند رقابت کریستیانو رونالدو با لیونل مسی را با برخی دیگر از رشته‌های ورزشی دیگر قیاس کرده است.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال انگلستان گفت: ستاره های  رئال مادرید و بارسلونا به یکدیگر نیاز دارند. محمد علی کلی به جو فریزر در بوکس و راجر فدرر به رافائل نادال در تنیس مکمل یکدیگرند.

همچنین فردیناند در رابطه با عملکرد کریستیانو رونالدو گفت: فکر می‌کنم بازیکنان دیگری مانند ریوالدو، لوئیس فیگو و رونالدینیو هم بودند که در زمان خودشان فوق العاده بودند، اما تنها برای 2 یا سه سال. این در حالی است که رونالدو در یک دهه اخیر همواره در بهترین فرم خودش قرار داشته و علاوه بر آن توانسته گل‌های زیادی را هم به ثمر برساند.زمانی که لیونل مسی در کنار رونالدو بازی می‌کند، به اوج خود می‌رسد. این همیشه مبارزه بین آنهاست و مسی خیلی تمایل دارد تا توانایی هایش را به عنوان بهترین بازیکن جهان به اثبات برساند.

هم رونالدو و هم مسی همچنان با قدرت به پیشتازی در فوتبال اروپا و جهان خود ادامه می‌دهند، به طوری که لئو مسی توانست در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در تمام رقابت‌های لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا ۴۵ بار گلزنی کند علاوه بر آن کفش طلای فوتبال اروپا و جایزه ال پی پی چی را هم از آن خود کند. در طرف مقابل رونالدو هم تا بدین جای فصل ۴۴ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده و در بازی امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لک لک‌ها این شانس را دارد تا از رکورد مسی گذر کند.

انتهای پیام/

توصیف جالب فردیناند درباره رقابت مسی و رونالدو

نظر شما