شناسهٔ خبر: 25734020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرجی در گفت‌وگو با میزان:

مطمئن هستم بودجه کاراته بیشتر می‌شود/ می‌خواهیم مثل تکواندو ۲ میلیارد تومان بودجه داشته باشیم

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ شانس کسب مدال است و امیدوارم ما هم مثل تکواندو 2 میلیارد تومان بودجه داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

صادق فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اختصاص بودجه یک میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک برای فدراسیون کاراته اظهار داشت: در خصوص بودجه سال ۹۷ کاراته از سوی کمیته ملی المپیک با صالحی امیری صحبت‌هایی داشتم و قرار است میزان اعتبارات ما افزایش پیدا کند. سقف بودجه مدنظر ۲ میلیارد تومان است و به امید خدا ما هم سقف بودجه را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: رئیس کمیته ملی المپیک همیشه به ما لطف داشته و در شرف اعزام تیم‌ها به رقابت‌های بین المللی، مساعدت‌های لازم را انجام داده است. قرار شد از سوی فدراسیون کاراته نامه درخواست افزایش بودجه را به کمیته ملی المپیک ارسال کنیم تا در جلسه هیئت اجرایی به آن رسیدگی شود.

رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار است بودجه این فدراسیون به ۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: کاراته در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ شانس کسب مدال است و مطمئن هستم با درخواست ما برای افزایش بودجه موافقت شود تا ما هم مانند تکواندو ۲ میلیارد بودجه داشته باشیم.

فرجی در خصوص اینکه اعتبارات این فدراسیون نسبت به سال گذشته چه مقدار تفاوت داشته، بیان کرد: سال گذشته بودجه کاراته از سوی کمیته ملی المپیک ۷۵۰ میلیون تومان بود و امیدوار هستم امسال به ۲ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما