شناسهٔ خبر: 25732877 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارومیه | هیئت تنیس آذربایجان غربی حمایت مالی نمی‌شود

R41361/P1014142/S6,48/CT1

رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی گفت: اگر حامی مالی وجود داشته باشد تنیس این استان در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما این حمایتها انجام نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

بهمن شکاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: تنیس این استان دارای ظرفیت‌های زیادی است که متأسفانه نادیده گرفته شده و امکانات لازم نیز در این شهر وجود دارد اما اسپانسری از این رشته ورزشی حمایت نمی‌کند.

وی افزود: مسابقات تیمی جام فجر در سطح استان و مسابقات انفرادی تنیس برگزار می‌شود که در دو سطح دختران و پسران سنین زیر 12 سال خواهد بود و کلاس‌های داوری و مربیگری نیز برگزار می‌شود.

شکاری گفت: اردوهای آماده سازی تیم‌ها در تمامی رده‌های سنی برگزار شده و مسابقات اپن و جایزه بزرگ  در سطح کشور برگزار می‌شود که بازیکنان شاغل و عنوان دار به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سعی می‌شود تا بازیکنان تیم ملی  دختران و پسران که در سطح بالایی قرار دارند را در آمادگی کامل نگه داریم و اردوهای آماده سازی و به کمپ‌های که از طرف فدراسیون تنیس مشخص و تعیین شده است اعزام شوند.

وی تصریح کرد: کلیه برنامه‌های که از طرف فدراسیون تنیس با توجه به تقویم سال 97 اعلام شده است که سعی می‌شود تا با تقویم فدراسیون شده هماهنگ صورت گیرد و در اواخر اردیبهشت 97 تعداد زیادی از بازیکنان  استان در مسابقات جایزه بزرگ تهران  شرکت کردند که نتایج خوبی در این مسابقات کسب شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما