شناسهٔ خبر: 25732554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت

جهادگران در جبهه‌ها آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس سرهنگ کوشکی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: اگر امروز دور هم مینشینیم و یادآوری دوران سراسر شور و شعف جنگ را می کنیم مدیون کسانی هستیم در آزاد سازی خرمشهر و عملیات‌های گوناگون دست به کار‌های بزرگ زدند.
وی با بیان اینکه ایران بعد از ٢٠٠ سال توانست در میدان نبرد طعم پیروزی را بچشد، افزود: دو اصل اساسی در این پیروزی نقش داشت و آن ولایت مداری یک ولی و ولایت مداران بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره اینکه دشمن همچنان به دنبال طرح است برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به کارآمدی نظام مائوس کند از طریق تحریم اقتصادی و دوم نیرو‌های انقلابی را از بدنه نظام جدا کند.
سرهنگ کوشکی با بیان اینکه فضای مجازی فرصت سو بهره برداری را برای آمریکا ایجاد میکند، گفت: در کازرون فضای مجازی زمینه گسترش یک شایعه را فرآهم کرد و منجر به برخورد امنیتی و درگیری شد.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است باور پذیری را در مردم کاهش بدهند، اما نباید به دشمن اعتماد کرد.
سرهنگ کوشکی به نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز تجربه پیشکسوتان جهاد و شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب میتواند چراغ راه جوانان است و باید جوانان را هدایت و کمک کرد.
گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت
 

نظر شما