شناسهٔ خبر: 25726921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

دانشجویانی که دروغ را تحمل نکردند

سخنرانی نماینده امریکا در سازمان ملل با فریاد اعتراض دانشجویانی که دیگر تحمل فریبکاری و شنیدن دروغ را نداشتند، ناتمام ماند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دانشجویان دانشگاه هیوستن آمریکا با محکوم کردن سیاست های ضد فلسطینی نماینده این کشور در سازمان ملل  به او اجازه سخنرانی ندادند.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطین ،سخنرانی نیکی هیلی را قطع و او را به علت حمایت هایش از اسرائیل، جنایتکار توصیف کردند. شدت اعتراض ها به حدی بود که نیروهای امنیتی نتوانستند معترضان را آرام کنند و در نهایت بیشتر شرکت کنندگان در این مراسم، سالن را ترک کردند. معترضان که پرچم های فلسطین را در دست داشتند، فریاد می زدند:«دستان تو به خون آغشته است.»

یکی از معترضان خطاب به نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت:«برو برای بن سلمان و بن زاید سخنرانی کن. آنها برای سخنان تو ارزش قائل هستند، اما از نظر ما سخنان تو بی ارزش است. تو به علت حمایت از جنایت های اسرائیل در حق فلسطینی ها باید به اتهام جنایت جنگی زندانی شوی.» یکی دیگر از معترضان هم گفت:«تو از قتل عام یک ملت حمایت می کنی. تو شریک تروریست ها و اشغالگران هستی.»
دانشجویان معترض نیکی هیلی را نماد نژادپرستی دولت آمریکا علیه فلسطینی ها دانستند و گفتند: او همدست در نسل کشی ملتی است که برای آزادی خود مبارزه می کند.

نظر شما