شناسهٔ خبر: 25725178 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میزبانی پرهزینه رژیم صهیونیستی از لیونل مسی به منظور شرکت در مسابقه فوتبال دوستانه در قدس

تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد این رژیم یک میلیون دلار برای میزبانی لیونل مسی به منظور شرکت در یک مسابقه فوتبال دوستانه هزینه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

هزینه یک میلیون دلاری رژیم صهیونیستی برای میزبانی لیونل مسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، تلویزیون رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد این رژیم حدود یک میلیون دلار برای میزبانی لیونل مسی، ستاره تیم آرژانتین،  در قدس اشغالی به منظور شرکت در مسابقه ای دوستانه در برابر تیم رژیم صهیونیستی هزینه خواهد کرد.

در گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: این مسابقه در 9 ماه ژوئن و در استادیوم تدی (Teddy Stadium) در قدس اشغالی، بجای استادیوم سامی عوفر در حیفا برگزار خواهد شد تا در چارچوب جشن اعلام پایتختی قدس انجام شود.

در گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: انتقال مسابقات از قدس به حیفا، هزینه های بیشتری را برای برگزاری این دیدار برای اسرائیل در بر می داشت.

در ادامه این گزارش همچنین گفته شده است: اسرائیل 4 میلیون دلار برای حضور تیم آرژانتین در قدس هزینه خواهد کرد که از این میزان، یک میلیون دلار برای برگزاری مراسم در قدس اشغالی هزینه خواهد شد و سه میلیون دلار به تیم آرژانتین برای حضور در اسرائیل به منظور مشارکت در این مسابقه دوستانه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

هزینه یک میلیون دلاری برای میزبانی از لیونل مسی در قدس اشغالی

نظر شما