شناسهٔ خبر: 25713894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

استاد حوزه علمیه کرمان:

خداترسی در دنیا ملاک نزدیک شدن به پروردگار است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که خداترسی در دنیا ملاک نزدیک شدن به پروردگار است، گفت: هدف از خلقت تمام انسان ها در دنیا بندگی کردن خدا است و خدا ترس بودن یکی از صفات بنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام حسین محمدی استاد حوزه علمیه کرمان امروز ظهر در مسجد امام حسین(ع) کرمان، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای کسب آمرزش از جانب خدا است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که تقوا سبب آرامش قلب و روح انسان می شود، خاطرنشان کرد: انسانی می تواند در دنیا بنده خوبی باشد که اگر گناهی را از روی فراموشی انجام داد، توبه کند و دیگر گناه را انجام ندهد.

استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: ترس از خدا در دنیا سبب می شود که انسان از گناه دوری کند و تمام مسؤولیت های خود را درست انجام دهد.

وی با اشاره به این که یک مومن واقعی همیشه خود را نسبت به خدا بدهکار می داند، بیان داشت: مومن واقعی همیشه صفت خدا ترس بودن در او بوده و هیچ وقت حتی فکر گناه هم نمی کند.

حجت اسلام محمدی تصریح کرد: هدف از خلقت تمام انسان ها در دنیا بندگی کردن برای خدا است و خدا ترس بودن یکی از صفات بنده خوب است.

وی در پایان با اشاره به این که گریه کردن برای خدا قلب انسان را به خدا نزدیک می کند، گفت: معرفت داشتن به  خدا انسان را به بنده ای شایسته در دنیا تبدیل می کند./9707/پ203/ب1

نظر شما