شناسهٔ خبر: 25695005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم رشد شاخص های فرهنگی در کنار توسعه ورزش

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: باید در کنار فعالیت های ورزشی بستری فراهم شود تا شاخص های فرهنگی نیز به اندازه و متناسب با شاخص های ورزشی رشد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک در جلسه شورای بسیج ورزشکاران این شهرستان، پیشبرد اهداف متعالی فرهنگی را یکی از برنامه های شورای بسیج ورزشکاران عنوان کرد و گفت: با ارتقای مسائل فرهنگی بسیاری از مشکلات کشور حل می شود و حتی می توان گفت، این امر تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه شورای بسیج ورزش با چالش هایی در این حوزه رو به روست، افزود: هر کسی باید در هر جایی متناسب با ظرفیتش کار کند و سطح مطالعه و سواد خود را بالا ببرد.
پاریزی تأکید کرد: باید در کنار فعالیت های ورزشی بستری فراهم شود تا شاخص های فرهنگی نیز به اندازه و متناسب با شاخص های ورزشی رشد کنند.
وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود، در مسابقات ورزشی، ورزشکار و برگزارکننده نگرانی از جهت حاشیه های منفی نداشته باشند و تنها به برگزاری رقابت ها فکر کنند و در این زمینه رضایتمندی کامل داشته باشند.

پاریزی یادآور شد: این امر زمانی محقق می شود که ویژگی های فرهنگی در حوزه های مختلف رشد و تعمیم پیدا کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک با اعلام اینکه منش پهلوانی و نکوداشت مناسبت ها باید در دستور کار شورای بسیج ورزشکاران قرار گیرد، گفت: مربیان از چهره هایی هستند که بر روی ورزشکاران، هواداران و جامعه تأثیرگذارند و قانون مداری را به افراد می آموزند.
پاریزی ورزش را چیزی فراتر از تفریح دانست و افزود: باید در اتاق فکرها اخلاق مداری را توسعه دهیم و کاری کنیم تا اخلاق و فرهنگ هم سو با مسائل ورزشی رشد کند، در غیر این صورت بد اخلاقی هایی بوجود می آید که جامعه ورزش را زیر سوال می برد.
وی با تأکید بر اینکه می توانیم در کشور شهری بدون آسیب های اجتماعی داشته باشیم، تصریح کرد: تحقق این امر، همکاری همه افراد و مسئولان جامعه را می طلبد و با نگاهی کارشناسانه و آسیب شناسانه می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای بسیج ورزشکاران شهرستان شهربابک

نظر شما