شناسهٔ خبر: 25675663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکسازی کامل دمشق از عناصر تروریستی داعش

مقامات ارتش سوریه با اشاره به شکست تروریست‌های داعش در مناطق جنوبی پایتخت این کشور، از پاکسازی کامل دمشق از تروریست‌های داعش خبر دادند.

صاحب‌خبر -

پاکسازی کامل دمشق از عناصر تروریستی داعشبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری شین هوا، مقامات ارتش سوریه با اشاره به شکست تروریست‌های وهابی صهیونیستی داعش در مناطق جنوبی پایتخت این کشور، از پاکسازی کامل دمشق از تروریست‌های داعش خبر دادند.

مقامات سوریه اعلام کردند، در ادامه شکست‌های اخیر تروریست‌های داعش در مناطق شرقی و شمالی دمشق و همچنین نابودی عناصر مسلح در اردوگاه حجرالاسود و یرموک در جنوب پایتخت سوریه، دمشق و حومه آن از گروه‌های تروریستی پاکسازی شده است.
خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» اعلام کرد، ارتش سوریه با شکست دادن عناصر تروریستی داعش نشان داد نیروی نظامی این کشور قدرتمند‌تر شده و مصمم است گروه‌های تروریستی را در دیگر نقاط این کشور نابود کند.
مقامات ارتش سوریه همچنین از کنترل کامل حجر الاسود، از مناطق کلیدی و مهم تحت اشغال تروریست‌های داعش در جنوب دمشق خبر دادند.
نیرو‌های ارتش سوریه پس از یک ماه نبرد سنگین توانستند منطقه حجرالاسود و شماری از مناطق تحت اشغال تروریست‌های داعش را بازپس بگیرند.
همچنین تصاویری از خرابه‌های گسترده حجرالاسود و نیرو‌های نظامی سوریه که ابراز شادمانی می‌کردند و شعار‌هایی در حمایت از ارتش سوریه سر می‌داند منتشر شده است.
با توجه به وجود ساختمان‌های زیاد در نزدیکی یکدیگر در منطقه حجرالاسود، درگیری و عملیات پاکسازی تروریست‌های داعش و دیگر عناصر تروریستی بسیار سخت و دشوار بود.
جنگنده‌های سوریه ماه گذشته عملیات سخت و حساس بمباران حجرالاسود و اردوگاه یرموک در نزدیکی آن را انجام دادند.

نظر شما