شناسهٔ خبر: 25661275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی؛

۱۵۵ هزارنفر تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی

نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: ۱۵۵ هزارنفر تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارشدزاده مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۰ هزار نفر در حوزه توانبخشی و ۵۵ هزار نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی هستند.

ارشد زاده درادامه با بیان این‌که اداره کل بهزیستی استان برنامه ریزی‌های لازم را برای اجرای سه برنامه‌ی اساسی توزیع سبد غذایی رمضان، برگزاری برنامه‌ی افطاری و جمع آوری زکات فطریه‌ی مردم در عید فطر و توزیع آن‌ها در بین مددجویان انجام داده است، افزود:در حال حاضر با مشارکت خیران در تمامی شهرستان‌های استان، ۲۰ هزار بسته‌ی غذایی در بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از توزیع بسته‌های غذایی در بین مددجویان، افزود: مردم در ماه مبارک رمضان برای جمع آوری بسته‌های غذایی مددجویان با بهزیستی استان همکاری زیادی می‌کنند، امسال نیز ۲۰ هزار خانوار از بسته‌ی غذایی رمضانی در استان برخوردار شده اند.

وی ارزش هر سبد غذایی را به ازای هر خانوار ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و سایر اقلام خوراکی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سفره‌های افطاری ماه مبارک رمضان برای مددجویان و معلولین در تمامی شهرستان‌ها پهن می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ماه مبارک رمضان در هرشهرستان حداقل به مدت ۱۰ روز سفره‌های افطاری توسط موسسات، مراکز وانجمن‌های خیریه برای مددجویان بهزیستی برگزار می‌شود که در راستای برگزاری این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم مسئولانی به نمایندگی از بهزیستی استان جهت تجلیل و قدردانی از خیران در شهرستان‌ها حضور یابند.

وی با اشاره به این‌که هزینه‌ی تمامی سفره‌های افطاری توسط موسسات، خیرین و مردم تامین شده است، افزود: استقبال مردم، موسسات و خیریه‌ها جهت برگزاری برنامه‌های افطاری بسیار چشمگیر بوده است، سفره‌های افطاری متعددی نیز در تبریز پهن می‌شود، در این راستا با امام جمعه‌ی تبریز نیز هماهنگ شده ایم تا در برنامه‌ی افطاری فرزندان بهزیستی حضور یابند.

ارشدزاده با بیان این‌که برای جمع آوری زکات عید فطر نیز برنامه ریزی کرده ایم، افزود: دو روز قبل از عید فطر، صندوق‌های جمع آوری زکات در محل برگزاری نماز عید فطر، محوطه‌ی مصلای تبریز، مجتمع‌های مسکونی، موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی و در تمامی شهرستان‌ها مستقر می‌شوند. 

انتهای پیام/

نظر شما