شناسهٔ خبر: 25653633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حواشی مراسم بدرقه تیم ملی؛

استقبال پرشور هواداران خیابان استاد شهریار را مسدود کرد

تهران- ایرنا- به دلیل استقبال پرشور هواداران تیم ملی فوتبال برای حضور در مراسم بدرقه این تیم پیش از اعزام به جام جهانی، خیابان استاد شهریار منتهی به تالار رودکی بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ازدحام هواداران تیم ملی در خیابان های اطراف تالار رودکی به حدی بود که کندی تردد خودروها و مسدود شدن خیابان استاد شهریار به سمت این تالار را به همراه داشت و در نهایت ماموران راهنمایی رانندگی اجازه تردد به خودروها را ندادند.
حضور انبوه جمعیت در اطراف تالار رودکی و سختگیری های صورت گرفته موجب شد تا میهمانان زیادی به رغم داشتن کارت دعوت پشت درهای بسته این تالار بمانند.
«سید رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، «محمدرضا داورزنی» معاون وزیر ورزش و جوانان، «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال، «علی دایی»، «وینفرد شفر» سرمربی تیم استقلال تهران، 12 تن از سفرای خارجی مقیم ایران از جمله سفیر روسیه، اعضای هیات رییسه این فدراسیون، «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال، اعضای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که به تازگی قهرمان آسیا شدند و تعداد زیادی از هنرمندان از جمله میهمانانی هستند که تا این لحظه وارد تالار رودکی شده اند.
همچنین در اطراف این تالار بنرهای بزرگی در رابطه با برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی نصب شده است.
در حاشیه سالن ورودی تالار وحدت، چهار تخته فرش برای اهدا به فیفا، موزه جام جهانی، فدراسیون فوتبال و آستان قدس و همچنین سه تخته فرش اهدایی تیم ملی به سه تیم مراکش، اسپانیا و پرتقال به نمایش درآمده است.
ورزشی **9118**9129**1368

نظر شما