شناسهٔ خبر: 25649256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| دستمزد کشاورزان و گندم‌کاران استان سمنان به‌موقع پرداخت شود

R41366/P1377/S6,64/CT11

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: دستمزد کشاورزان و گندم کاران استان سمنان به‌موقع پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات گندم استان اظهار داشت: رفع مشکلات کشاورزان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در این بخش است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه خرید گندم از کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان حاصل دسترنج کشاورزان پرداخت شود افزود: اقدامات لازم برای کاهش مدت‌زمان دوره برداشت گندم باید انجام شود تا بسیاری از مشکلات این بخش مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بیان کرد: پرداخت به‌موقع دستمزد کشاورزان و گندم کاران در اولویت نخست دولت و مسئولان مربوطه است.

وی با اشاره به اینکه  تردد وسایل حمل گندم و سوخت کمباین‌ها مهم‌ترین مشکلات کشاورزان در این بخش است اذعان کرد: برای رفع این مشکل شرکت فرآورده‌های نفتی همکاری لازم را برای اجرای این طرح دارند.

عسگری با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی گندم در اولویت کشاورزان استان سمنان قرار گیرد تصریح کرد: شاهد افزایش قیمت گندم و آرد در سطح کشور هستیم که دلایل آن نامشخص است.

وی ابراز داشت: افزایش قیمت گندم و آرد بدون هماهنگی هرگز پذیرفته نیست و مسئولان باید نسبت به رفع این مسئله مجدانه دنبال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم خرید تضمینی گندم از کشاورزان خاطرنشان کرد: تأمین بازار فروش محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان و مسئولان برای تأمین معیشت این قشر است.

انتهای پیام/ش

نظر شما