شناسهٔ خبر: 25648067 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم

خبرگزاری صداوسیما

نمایشگاه های " آبگینه های آوند وار " و " پیوند موزه ها" در موزه اقوام گرمسار گشایش یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نمایشگاه آبگینه های آوند وار 89 اثر شیشه های قدیمی وآبگینه های تاریخی و در نمایشگاه پیوند موزه ها 24 تابلو با همکاری مرکز موزه ملی ایران و موزه ملک به نمایش گذاشته شده است .
صبوری مسئول موزه اقوام گرمسار گفت : در نمایشگاه آبگینه ها ، شیشه هایی از دوران اشکانی، ساسانی، سلوکی و اسلامی با کار بری های بطری آب ، ظرف دارو ، ظروف مواد آرایشی ، جام و عطردان نمایش داده شده است.
این نمایشگاه ها تا چهارم خرداد صبح ها از ساعت8:30 تا 12:30 و بعداز ظهر ها از ساعت16:30 تا 19:30 برای بازدید عموم دایر و دیدن از آثار آن رایگان است.
شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم شیشه های تاریخی در موزه اقوام گرمسار + عکس و فیلم
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2220664" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2132318/2220664?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما