شناسهٔ خبر: 25641603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره زندان میاندوآب خبر داد؛

حضور ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب/ کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد

رئیس اداره زندان میاندوآب از جمع آوری کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان رمضان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صفر اکبری با اشاره به کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان امسال در میاندوآب، گفت: ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

رئیس اداره زندان میاندوآب با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۶۰ میلیارد ریال نیاز است، اظهار کرد: از ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در میاندوآب، ۴۷ نفر دارای محکومیت مالی، ۱۰ نفر مهریه، یک نفر نفقه و دو نفر هم محکوم دیه هستند.

وی افزود: امیدواریم با کمک خیرین و با زمینه سازی برای تخفیف از طلبکاران زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب فراهم شود.

اکبری با اشاره به اینکه جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان غیرعمد برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۱۹ نفر زندانی جرایم غیر عمد در میاندوآب آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: سال گذشته با کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه و گذشت یک میلیارد تومانی شاکیان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کردیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نیکوکاری و صلح و سازش، اظهار کرد: سال گذشته با هزینه مراسم ختم دو نفر در میاندوآب نیز زمینه آزادی هشت نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد که امیدواریم این کار فرهنگ سازی شده و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما