شناسهٔ خبر: 25595407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کاهش ۷۷ درصدی تلفات کوهستانی و دریایی به همت امدادگران سیستان و بلوچستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از کاهش ۷۷ درصدی تلفات کوهستانی و ۹۷ درصدی دریایی و ساحل به همت امدادگران استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رسول راشکی مدیرکل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امروز(27 اردیبهشت) در آیین تجلیل از امدادگران برتر استان بیان داشت:جمعیت هلال احمر استان براساس اصول بی غرضی، بی طرفی، استقلال، خدمات داوطلبانه و جهان شمولی، امسال را با شعار همه جا برای همه، هفته خودش را آغاز نموده و در طول این هفته برنامه های را طراحی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان با 40 هزار و 799 نفر عضو داوطلب در حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان به عنوان یک سازمان غیر دولتی، عام المنفعه و خیریه مشغول به فعالیت است.

 

راشکی از تخفیف 30 درصدی خدمات درمان و توان بخشی در هفته هلال احمر خبر داد و گفت: مانور امداد و نجات در مدارس، اجرای طرح های کاروان سلامت و نیابت، اهدای خون، کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای فنوج، زهک و نیمروز، تجلیل از امدادگران، جوانان و داوطلبین و دیدار با خانواده های معظم شهدا و غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای طرح یک روستا هلال در حاشیه شهر زاهدان و بازارچه خیریه از جمله ویژه برنامه هفته هلال احمر است.

 

وی افزود: جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نورزی طرح های ایمنی، سلامت و فرهنگی را دنبال می کرد.

 

گفتنی است در این مراسم از 176 امدادگر برتر جمعیت هلال احمر استان که در حوادث مختلف از جمله زلزله کرمانشاه امدادرسانی داشتند تجلیل شد.

 

نظر شما