شناسهٔ خبر: 25381683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خالق «شهرموش ها» و «زی زی گولو» :

آینده نمایش عروسکی مشهد در دل کانون‌های پرورش فکری نهفته است

قدس آنلاین :خالق عروسک‌های «شهرموش‌ها» و «زی زی گولو» گفت: آینده نمایش عروسکی در کشور و مشهد در دل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجونان نهفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،عادل بزدوده افزود:من سالیان سال است درگیر آموزش تئاتر عروسکی به‌تمام مربیان کانون پرورش فکری ایران از جمله خراسان رضوی و مشهد هستم.

وی اضافه کرد: زمینه رشد تئاتر عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کشور به‌ویژه در مشهد فراهم است، در واقع، ما زمینه و نوع فعالیت‌هایمان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کتابخانه‌ها است و افرادی علاوه بر اینکه با کتاب‌های مرتبط با نمایش عروسکی سر و کار دارند، از تمام این امکانات نیز بهره می‌برند.

برزوده با بیان این که آموزش‌های تئاتر عروسکی که در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، به‌روز و علمی است، افزود: یکی از راه‌های رسیدن به تعالی مورد نظرمان، آموزش تئاتر عروسکی است.

بزدوده گفت: آینده نمایش عروسکی در کشور به‌ویژه در مشهد در دل کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نهفته چراکه آموزش‌های لازمی که به بچه‌ها در این زمینه ارائه داده می‌شود، آنها را برای آینده آماده می‌ شود.

برچسب‌ها:

نظر شما