شناسهٔ خبر: 25234548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

احتمال جدایی سرمربی سیاه جامگان

این احتمال وجود دارد که دیدار تیم‌های سیاه جامگان و پارس جنوبی جم آخرین حضور داود مهابادی روی نیمکت تیم مشهدی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سیاه جامگان لیگ هفدهم را با قدرت شروع نکرد و خیلی زود بعنوان یکی از تیم های پایین جدول و کاندیدای سقوط معرفی شد. این تیم فصل را با اکبر میثاقیان آغاز کرد اما رفت و آمد روی نیمکت این تیم بسیار صورت گرفت تا سرانجام قرعه نیمکت نشینی این تیم به نام داود مهابادی افتاد.

مهابادی که در این فصل حضور روی نیمکت دو تیم لیگ یکی برق جدید شیراز و نساجی مازندران را تجربه کرده بود، سیاه جامگان سومین تیم فصل و اولین تیم لیگ برتری بود که پذیرای حضور وی شد تا نام مهابادی به عنوان پر کار ترین مربی سال ثبت شود. مهابادی در حالی هدایت سیاه جامگان را پذیرفته بود که سقوط این تیم به لیگ دسته اول تقریبا قطعی و مسجل شده بود. وی با علم به این موضوع ریسک نشستن روی نیمکت سیاه جامگان را پذیرفت و مالک این تیم نیز انتظاری بابت بقای سیاه جامگان به دست مهابادی نداشت.

اما نتایج این تیم در هفته هایی که توسط مهابادی هدایت شد چنگی به دل نزد و خیلی موجب رضایت مالک این باشگاه را در پی نداشت. پیش از این گفته می شد مالک باشگاه سیاه جامگان به این دلیل مهابادی را انتخاب کرده که بعد از سقوط به لیگ یک هم هدایت تیمش را به وی بسپارد. اما احتمال این که این اتفاق نیفتد و دیدار امروز سیاه جامگان مقابل پارس جنوبی جم آخرین حضور مهابادی روی نیمکت این تیم باشد هست. شکست سنگین سیاه جامگان در تهران مقابل استقلال در شکل گیری این تصمیم احتمالی بی تاثیر نبوده است. 

نظر شما