شناسهٔ خبر: 25232690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ونگر: گل اتلتيکو از روي خطا به ثمر رسيد

سرمربي توپ چي هاي لندن پس از تساوي خانگي مقابل اتلتيکو مادريد در نيمه نهايي ليگ اروپا گفت:به نظرم ما عملکردي را در اين بازي ارائه داديم که انتظارش را داشتيم ولي نتيجه با ما همراهي نکرد.

صاحب‌خبر -

تيم فوتبال آرسنال شب گذشته در بازي رفت نيمه نهايي ليگ اروپا در ورزشگاه امارات ميزبان اتلتيکو مادريد بود که اين ديدار علي رغم 10 نفره شدن روخي بلانکو در دقيقه 10 بازي ولي با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

ونگر، سرمربي توپچي‌هاي لندن پس از اين بازي گفت: به نظرم ما عملکردي را در اين بازي ارائه داديم که انتظارش را داشتيم ولي نتيجه با ما همراهي نکرد. بعد از گلزني ماموريت ما اين بود که توپ هاي بلند که تنها را گلزني آنها بود را قطع کنيم. ما در اين زمينه نيز بدشانس بوديم چون گلي که آنها به ما زدند بعد از خطايي بود که روي ولبک انجام شد.

وي افزود: اين ديدار براي ما مهم بود و هدف ما در اين بازي واضح بود اما تلخي خاصي با اين نتيجه به ما تحميل شد چون ما فرصت اين را داشتيم که به فينال اين رقابت ها برسيم. نمي توان بازيکنان را سرزش کرد بلکه تيم شکست خورد. ما بايد در شرايط کنوني با قدرت و اعتماد به نفس وارد بازي برگشت شويم تا به فينال راه پيدا کنيم. در اين بازي اوبلاک، گلر اتلتيکو عالي ظاهر شد و به نظرم او يکي از بهترين دوازه بان هاي کنوني جهان است.

نظر شما