شناسهٔ خبر: 25229856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بهشهر:

اتحاد و همدلی مسئولان در بهشهر تقویت شود

بهشهر - امام جمعه بهشهر گفت: برخورد خداپسندانه با مردم و اتحاد و همدلی، مهمترین وظیفه مسئولان است که متاسفانه آنطور که باید در شهرستان اتحاد و وحدت نمی بینیم و این مسئله باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری بهشهر اظهار داشت: همه ما در زندگی شخصی و اجتماعی خود باید معیار و ترازو برای سنجش اعمال و رفتار خود داشته و رفتار درست همراه با متانت و اتحاد در بین مردم در دستور کار ما باشد.

وی افزود: برخورد با ادب و احترام، سبقت گرفتن در نیکی ها و خدمت رسانی، خیرخواهی، سخاوتمندی با مردم، مدارا کردن با مردم، توجه به ملاقات های عمومی، دوری از بداخلاقی ها و توجه به وحدت و اتحاد از مسائل مهمی است که رفتار مسئولان باید براساس این موارد شکل گیرد.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: مسئولان آیینه تمام نمای نظام هستند و لذا باید اعمال و رفتار خوب و پسندیده داشته و با خدمت رسانی به مردم، دوری از حسادت و اتحاد و وحدت برای رفع مشکلات گام بردارند.

حجت الاسلام جباری گفت: در باره سد گلورد و مشکلاتی که در راستای تغییر مسیر آب در روزهای اخیر در جامعه دامن گیر شده است؛ پیگیری های لازم انجام شد و بر این اعتقادیم که باید به نظر کارشناسان تمکین کرد.

وی افزود: روزی که در حال ساخت و ساز سد گلورد بودیم همه همکاری کردند و اکنون که زمان و فصل بهره برداری است؛ نباید نفاق ایجاد شود.

امام جمعه بهشهر اظهار داشت: بهشهر شهر نخبگان و عقلا است و لذا نباید شناب زده عمل کنیم بلکه باید خویشتن داری را سرلوحه کار خود قرار داده و به نظر کارشناسان تمکین کرد.

حجت الاسلام جباری گفت: همه ما در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه برادران و خواهران دینی هم هستند و نباید برخی از مشکلات موجب اختلافات در بین افراد شود و باید آرامش سرلوحه کارها باشد.

نظر شما