شناسهٔ خبر: 25226474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

نباید مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه فراموش شود

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت یادآوری مجدد آرمان های انقلاب اسلامی برای تمامی اقشار مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کلام، منطق، عقل، اخلاق، فرهنگ، مذهب و خردورزی بود و نباید اجازه دهیم این مفاهیم و ارزش ها در جامعه فراموش شده یا جای خود را به تعاریف دیگری بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  اسداله درویش امیری در نشست صمیمی با جمعی از جانبازان و ایثارگران استانداری زنجانکه به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت عباس (ع) برگزار شد، بر ضرورت ایجاد همنوایی، وحدت و هم‌افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید کینه های تلخ و کهنه در جامعه کنار گذاشته شوند و همه با همدلی و احترام متقابل فعالیت نمایند.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: انتظار می رود خون شهدای انقلاب چنان تاثیری در اعماق جامعه برجای بگذارد که اخلاق در جامعه با هر بادی نلرزد و فرهنگ ها و ارزش های دینی با هر نسیمی پژمرده نشوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی بی اخلاقی ها در زمان معرفی افراد برای تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: معتقدیم که مدارس و سیستم آموزش و پرورش محلی برای تعلیم و تربیت و ترویج اخلاق در جامعه است که نباید مورد تاخت و تازهای سیاسی و برخی بی اخلاقی ها، بداخلاقی ها و تهمت ها قرار گیرد.
گفتنی است در پایان این نشست از همکاران جانباز و ایثارگر استانداری زنجان قدردانی شد.

 

 

نظر شما