شناسهٔ خبر: 25225504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتمام۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر به مرحله اتمام رسیده و حدود ۷ هزار واحد امسال به اتمام خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همزمان با سفر معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح ۱۰۲ واحدی سلطان آباد شیراز به بهره برداری رسید.

طرح مسکن شهری ۱۰۲ واحدی سلطان آباد شیراز به مساحت ۱۰ هزار و ۵۲۸ متر مربع با زیر بنای ۹ هزار و ۹۹۱ متر مربع و با صرف ۹۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.

جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز اظهار کرد: رفع مشکلات مسکن مهر شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر که متولی آن‌ها اغلب تعاونی‌ها هستند با وزارت کار، تعاون و رفاه هم است.

وی ادامه داد: ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر به مرحله اتمام رسیده و حدود ۷ هزار واحد امسال به اتمام خواهد رسید.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درباره آخرین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه افزود: در مجموع ۳۴۸ هزار واحد مسکونی در تعهد بنیاد مسکن بوده است که از این میزان، حدود ۷ هزار واحد در نیمه کار با بانک تسویه حساب کردند و این رقم از رقم کلی کسر شد و به ۳۴۱ هزار واحد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: از این تعداد، واحد‌هایی که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و بدون متقاضی بودند همچنین واحد‌هایی که مشکلاتی را در زمینه متولیان که شامل تعاونی‌ها می‌شدند، داشتند رقمی در حدود ۱۲ هزار واحد بود که کسر شد.

جواد حق شناس اضافه کرد: از حدود ۱۲ هزار واحد کسر شده دارای مشکلات ۴ هزار واحد متعلق به تعاونی‌ها بودند و ۸ هزار واحد نیز واحد‌های بدون متقاضی و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اعلام شدند که از کل میزان ساخت مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر کسر شدند.

وی افزود: در مجموع طرح‌های مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تعهد شده بنیاد مسکن با رعایت مقررات فنی و آموزه‌های مهندسی در سطح کشور به خوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  در شیراز

برچسب‌ها:

نظر شما